ההתאחדות לכדורגל פועלת להעברת גמר גביע המדינה לבלומפילד

דן איינבינדר, דור פרץ | אריאל שלום

העתקת הדרבי בין מכבי ת"א להפועל ת"א צפויה להיות מאושרת ברביעי הקרוב. בהגרלה נקבע כי הצהובים ישחקו כקבוצה המארחת. המנכ"ל יוסי שרעבי: "התמונה בערב הגמר תהיה אקורד סיום מרגש לעונה מהמאתגרות שידענו"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב (ראשון) כי מהרגע שנודעה זהות שתי העולות לגמר גביע המדינה, היא פועלת להעתקת המשחק מסמי עופר לאצטדיון בלומפילד. כבר ביום חמישי האחרון פורסם בספורט1 כי מכבי תל אביב והפועל תל אביב ינסו להעביר את הגמר למגרשן הביתי והיום שתי הקבוצות הגישו בקשה רשמית לכך, כאשר הנושא צפוי להיות מאושר ביום שלישי הקרוב בהנהלת ההתאחדות לכדורגל שתתבקש גם לאשר את קיום גמר גביע המדינה ב-2 ביוני.

כמו כן, בהגרלה שנערכה בצהריים במשרדי ההתאחדות נקבע כי מכבי תל אביב תהיה הקבוצה הביתית בגמר הגביע, אליו העפילה ביום חמישי האחרון בזכות ניצחון 0:2 על מכבי חיפה, יממה לאחר שהפועל תל אביב גברה על בית"ר תל אביב/בת ים בדו-קרב פנדלים בתום 120 דקות.

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי מסר: "מיד לאחר שנקבע כי מכבי ת"א תצטרף להפועל ת"א בגמר הגביע, לראשונה מזה יותר משני עשורים, פעלנו כדי להקל על הקהל הרב של שני המועדונים. לצערי, נמנעה מכולנו האפשרות ליהנות מחצאי גמר עם יציעים מלאים, אבל אני מאמין כי התמונה בערב גמר הגביע תהיה אקורד סיום מרגש במיוחד לאחת העונות המאתגרות ביותר שידענו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי