אוהדי מכבי והפועל ת"א שרכשו כרטיס לחצי, מקומם בגמר מובטח

מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב | אריאל שלום

על אף ההודעה הראשונית כי יינתן זיכוי על הכרטיסים שנרכשו לחצאים שבסופו של דבר נערכו בחיפה בדלתיים סגורות, החליטו הקבוצות על המרת הכרטיסים, כך שיישלחו במקומם כרטיסים חדשים לגמר

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לגמר גביע המדינה בכדורגל שייערך באצטדיון בלומפילד, מכבי והפועל תל אביב הודיעו הבוקר (רביעי) שבמקום לזכות את רוכשי הכרטיסים למשחקי חצי הגמר שנערכו ללא קהל, במקום זאת יומרו הכרטיסים באופן אוטומטי. המשמעות: כל מי שרכש כרטיס לחצי הגמר, הבטיח את מקומו בגמר ויקבל כרטיס חדש לתיבת האימייל שלו.

מכיוון שמכבי תל אביב מכרה את כל הכרטיסים שעמדו לרשות אוהדיה למשחק חצי הגמר נגד מכבי חיפה, לא תיפתח כלל מכירה לגמר. "הערב (ד', 26.05) החל מהשעה 18:00, אוהדים שרכשו כרטיס לחצי הגמר יקבלו כרטיס למשחק הגמר (לאותו הכיסא באצטדיון) לכתובת המייל באמצעותה התבצעה רכישת הכרטיס לחצי הגמר. עם שליחת הכרטיסים האוטומטית יתקבל מסרון לנייד באמצעותו תינתן לרוכש האופציה לבטל את הגעתו למשחק. החזר כספי יינתן בהתאם בתוך 7 ימי עסקים", הודיעו הצהובים.

לעומת זאת, הפועל תל אביב תיפתח מכירה לאוהדיה מחר (יום חמישי) בשעה 20:00. לרשות האוהדים האדומים עומדים כ-1,500 כרטיסים לשערים המסומנים 2 ו-7 וכן היציע מאחורי השער, 4-5 שבו הישיבה הינה על בסיס מקום פנוי.

יש להדגיש כי במשרד הכרטיסים "לאן" טענו כי אוהדים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב שפנו בשבוע שעבר בבקשה לבטל את הכרטיס לחצי הגמר כשפורסם כי המשחק הועתק לסמי עופר וייערך בנוכחות קהל, לא צריכים לחשוש מביטול כעת. אלו שמעוניינים לבטל ולקבל זיכוי בכל זאת, יוכלו לפנות הערב באמצעות קישור חדש שיישלח עם הכרטיסים החדשים לגמר.

גמר גביע המדינה ב-2.6 בבלומפילד | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי