דוד חוג'ה כבש צמד: בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל עפולה בגביע

הציל את בית"ר. דוד חוג'ה חוגג | דני מרון

הקבוצה מהבירה התקשתה מול קבוצת התחתית מהלאומית, אבל נהנתה משער ניצחון של הבלם בדקה השמינית של ההארכה. חוג'ה פתח (44), יצחק דנן השווה זמנית (65), זערורה הורחק (94)

(גודל טקסט)

הכול הולך קשה לבית"ר ירושלים העונה, גם כשהיא מארחת קבוצת תחתית מהליגה הלאומית. הקבוצה מהבירה עלתה הערב (ראשון) לשמינית גמר הגביע אחרי 1:2 דחוק לאחר הארכה מול הפועל עפולה. דוד חוג'ה, הבלם הצעיר שקיבל הזדמנות בהרכב בעקבות החיסורים בהגנה, הפך לגיבור הגדול של יוסי מזרחי הערב עם צמד נדיר מאוד לזכות המארחים. חוג'ה היה זה ששבר את הקרח דקה לפני ההפסקה עם נגיחה מקרן. בית"ר נרדמה במחצית השנייה ויצחק דנן העניש אותה עם שער שכפה הארכה (65). אלא שבדקה ה-98 חוג'ה שחזר את השער שלו עם עוד נגיחה מקרן ושלח את בית"ר לשלב הבא, קצת אחרי שזערורה הורחק אחרי כניסה גסה בבואצ'י.

שתי הקבוצות יחזרו כעת לצרות שלהן בליגה, כאשר בית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל באר שבע כבר ביום רביעי. לפחות על פי היכולת שהיא הציגה הערב, היא לא צפויה ללקק דבש מול המוליכה במשחק שהפסד בו עלול להוריד אותה אל מתחת לקו האדום. אם לא די בכך, בית"ר איבדה במשחק הזה את עוזיאל פרדו שנפצע וגם אביאל זרגרי נפצע לקראת הסיום, אך המשיך לשחק.

דוד חוג'ה שחקן בית
הציל את בית"ר. דוד חוג'ה חוגג | דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, תמיר עדי, דוד חוג'ה, אורן ביטון, אביאל זרגרי, קמסו מארה, עומר לקאו (דוד דגו, 72), לירן רוטמן (אדווין ג'סי, 59), ירדן שועה (עוזיאל פרדו, 59), ריצ'מונד בואצ'י.

הרכב הפועל עפולה: שריף כיוף, קאבה סונקו, רוני לאופר, מור נעמן, תמיר ארבל, נאור עבודי, אלביס סאקי, נתנאל גולדמן, קווין ריינשטיין, מוחמד גדיר (יצחק דנן, 64), אלון בוזורגי (נהוראי יפרח, 64)

תוצאות שבת:

מכבי חיפה – הפועל ירושלים 0:2
הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקוה 2:0
הפועל חדרה – מ.ס. טירה 1:6
הפועל תל אביב – בני יהודה 3:1