"רצינו להצליח בשביל אלישע": הפועל חיפה חגגה העפלה דרמטית

היה קרוב להדחה, אבל עלה לרבע הגמר. אלישע לוי חוגג | לילך וייס

השחקנים רצו למאמן אחרי הניצחון בפנדלים על אום אל פאחם: "האשמה הגדולה במצב היא עלינו". במועדון מבינים: "המשחק מול פתח תקוה הוא על כל העונה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר בהפועל חיפה אחרי ההעפלה הדרמטית לרבע גמר גביע המדינה אמש (שלישי). החניכים של אלישע לוי שוב הסתבכו מול קבוצה מהליגה הלאומית והיו כבר פסע מהדחה, אך בסופו של דבר שתי הצלות של טל בומשטיין בדו קרב הפנדלים מול הפועל אום אל פאחם העניקו ללוי את הכרטיס לרבע הגמר.

עם כיבוש שער הניצחון בדו קרב רץ מבקיע הפנדל המכריע עלי כיאל למאמן ויצר סביבו מעגל ביחד עם יתר השחקנים ,וזאת על רקע הדיבורים על מעמדו של לוי. "רצינו להצליח בשביל הקבוצה אבל גם בשביל אלישע", הסביר אחד השחקנים, "בסופו של דבר האשמה הגדולה על המצב היא עלינו". מי שזכה כמובן למירב המחמאות היה בומשטיין, לו זו כבר פעם שנייה בה הוא מביא לאדומים ניצחון בגביע. "טל הוכיח שהוא שוער מצויין וזה תמיד טוב שיש לך שני שוערים ברמה גבוהה", אמר גורם במועדון.

למרות ההעפלה, במועדון מבינים שיהיו חייבים לשפר את היכולת כבר מול מכבי פתח תקווה. "זה הופך להיות משחק על כל העונה", טען שחקן בכיר בקבוצה, "אנחנו בתקופה ממש לא טובה ורק ניצחון יכול להוציא אותנו מזה. עדיין המטרה שלנו זה פלייאוף עליון".

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון על הפועל אום אל פאחם
הפועל חיפה התאוששה בגביע | לילך וייס

הקבוצה מהכרמל, שמדורגת במקום השמיני בליגת העל ורחוקה שתי נקודות מהפלייאוף העליון, תארח בשבת ב-17:30 את נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה.