יריבה בהזמנה: הפועל חדרה הביסה 0:3 את בני סכנין

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מול הקבוצה האחרונה שהיא הכניעה בליגה, הקבוצה של מנחם קורצקי חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים ועלתה לרבע גמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי חיפה. אלפרד, פלקושצ'נקו ובן חמו כבשו

(גודל טקסט)

חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ספרה הפועל חדרה מאז שגברה על בני סכנין בתחילת דצמבר, כשרק את מ.ס. טירה היא הצליחה להכניע בחודש וקצת שחלפו מאז. אז הערב (חמישי) הקבוצה של מנחם קורצקי שוב ניצלה את זו של שרון מימר כדי להתאושש, כשהביסה אותה 0:3 בדרך למפגש עם מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה. סטיבן אלפרד, מקסים פלקושצ'נקו ואביאל בן חמו כבשו את השערים למנצחת.

בני סכנין קטעה רצף של תוצאות רעות עם ניצחון על הפועל ירושלים ביום שני האחרון, אלא שהערב היא חזרה לסורה עם תצוגה נרפית שהותירה הרבה מקום לדאגה. המנצחת, מנגד, יכולה להיות מרוצה מהתצוגה של חלוץ הרכש אלפרד, שנראה מצוין ב-45 הדקות שקיבל במשחקו השני בקבוצה.

בכלל, חדרה הייתה עדיפה מהדקה הראשונה ואמנם לא "שטפה את המגרש" כפי שהתוצאה אולי מרמזת, אך בהחלט הציגה יכולת מעודדת אחרי סדרת משחקים לא טובה שזיכתה את השחקנים בביקורת קשה מצדו של קורצקי. בשלב הבא זו כבר תהיה משימה הרבה יותר קשה לעבור את מכבי חיפה, אבל אולי הניצחון הזה ייתן לחדרה את הביטחון שהיא זקוקה לו על מנת להילחם על מקום בפלייאוף העליון בליגה.

שחקני הפועל חדרה חוגגים ניצחון על בני סכנין
הפועל חדרה חגגה על בני סכנין | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים ניצחון על בני סכנין
שחקני הפועל חדרה חוגגים ניצחון על בני סכנין | שלומי גבאי

הגרלת רבע הגמר:

הפועל חדרה/בני סכנין – מכבי חיפה
בני יהודה – הפועל חיפה
מכבי תל אביב – מכבי יפו
מכבי פתח תקוה – הפועל באר שבע