מכבי חיפה התקרבה לחצי גמר הגביע עם 0:2 אצל הפועל חדרה

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם נטע לביא | דני מרון
בדרך לחצי הגמר: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל חדרה 03:02

דין דוד (19) ונטע לביא (45+1) העניקו לאלופה ניצחון חוץ ומקדמה משמעותית ברבע גמר, שהשכיחו את שתי המעידות האחרונות בליגה. בן שהר נפצע. המארחת נעצרה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה את המשחק שהייתה זקוקה לו על מנת להרים לעצמה את הביטחון בחזרה. לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, האלופה חזרה הערב (רביעי) לאצטדיון נתניה, שם מעדה ב-1:1 מול הקבוצה המקומית לפני שלושה ימים בלבד, אלא שהפעם היא יצאה עם ניצחון 0:2 חד וחלק על הפועל חדרה בזכות שערים של דין דוד ונטע לביא, שהעניקו לה מקדמה משמעותית ברבע גמר גביע המדינה. הגומלין ייערך בתחילת חודש מרץ בחיפה.

זו הייתה יממה מוצלחת למדי עבור הקבוצה של ברק בכר, שלא רק חזרה לנצח, אלא גם צירפה היום את מאוויס צ'יבוטה שצפה מקרוב בחבריו החדשים מכניעים את היריבה היחידה ששמרה מולם על שער נקי בליגה, ב-0:0 במחזור פתיחת העונה. הפעם שחקניו של מנחם קורצקי לא הצליחו להתמודד עם הכישרון ההתקפי של האלופה, שגם בהרכב משני שלטה לחלוטין במחצית הראשונה ועלתה ליתרון כפול, שהספיק לה כדי להוריד רגל מהגז מתוך מחשבה על המשחק הביתי נגד מ.ס. אשדוד ביום שני הקרוב.

מאור לוי לקח בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבל בהרכב ונראה נהדר במחצית הראשונה, כולל בישול יפה מאוד לדין דוד ומעורבות במספר איומים נוספים, אך הבשורה המרכזית מבחינתה של מכבי חיפה היא שהקפטן נטע לביא הולך וחוזר ליכולת הטובה ביותר שלו. הערב הקשר הבקיע שער נפלא ונתן לבכר סיבות לחייך. מי שלא יזכור את המשחק לטובה ברמה האישית הוא בן שהר, שמתח שריר כבר בדקה ה-49 וגם לפני כן לא הצליח לבוא לידי ביטוי, בהופעתו הראשונה בהרכב מאז חודש נובמבר.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא חוגג שער
חגג בהתרגשות. נטע לביא | דני מרון

חדרה, מבחינתה, תנסה לעשות את המקסימום בגומלין ולהפתיע בחוץ, אבל עד אז – וכנראה שגם אחרי – היא תתרכז בעיקר במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון. הקבוצה מהשרון שמטה הערב רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות, אבל זה בהחלט מתקבל על הדעת כשהיריבה ממול היא אלופת המדינה.

דין דוד חוגג שער לצד שחקני מכבי חיפה
בניגוד למפגש הקודם בין הקבוצות, המשחק הזה כבר הניב שער | דני מרון
מאוויס צ'יבוטה שחקנה החדש של מכבי חיפה ביציע
מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, אביב לין, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

הרכב מכבי חיפה: רועי משפתי, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, דין דוד, בן שהר.

עוד באותו נושא: הפועל חדרה, מכבי חיפה