בכר: "הם לא יותר רעבים", ברדה: "יהיה לי קשה להפתיע"

play
קפטן הפועל באר שבע מיגל ויטור לצד אליניב ברדה, מאמן מכבי חיפה ברק בכר ליד שון גולדברג | רוני כנפו
קפטן הפועל באר שבע מיגל ויטור לצד אליניב ברדה, מאמן מכבי חיפה ברק בכר ליד שון גולדברג 01:52

לקראת גמר הגביע (שלישי, 20:30), מאמן מכבי חיפה העלה את רף הציפיות: "יודעים שזכייה תהפוך את העונה הזו להיסטורית. דין דוד כנראה לא ישחק". מאמן הפועל באר שבע הבהיר: "אין דם רע בין המועדונים"

(גודל טקסט)

בליגה הפועל באר שבע ירדה מנוצחת ממרוץ האליפות נגד מכבי חיפה, אולם מחר (שלישי, 20:30) תהיה לה הזדמנות נוספת לזכות בתואר על חשבון הירוקים, כאשר שתי הקבוצות תיפגשנה בגמר גביע המדינה באצטדיון טדי. היום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, בהשתתפות המאמנים והקפטנים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם מיגל ויטור
הגביע יחזור לנגב אחרי שנתיים? ויטור וברדה | רוני כנפו

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר לפני הגמר: "מעריך שמחר תהיה התרגשות. זכיתי לעבוד עם ברק בכר, הגענו להישגים קבוצתיים טובים מאוד, אחרי זה גם כעוזר מאמן יכולתי ללמוד הרבה מאוד. יהיה לי קשה מאוד להפתיע אותו".

"אין דם רע בין הקבוצות, יש יחסים מצוינים גם בין הצוותים, עבדנו ביחד, אבל זה נכון שהמשחקים האחרונים בינינו לא נגמרו עם 22 שחקנים. תמיד משהו קרה, אבל כדורגל זה משחק של אמוציות".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם מיגל ויטור
הזדמנות אחרונה להשיג תואר. ויטור וברדה | רוני כנפו

"מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד שעושה עונה מדהימה. זה משחק אחד, גמר גביע, והכל יכול להיות. זה אתגר גדול כי יש למכבי חיפה חלק קדמי יוצא מן הכלל. העתיד שלי? כל כולי מרוכז במשחק הקרוב, נדבר על עתידי כמה ימים אחרי הגמר".

"הקהל שיבוא ירצה לראות כדורגל טוב, נקווה שנביא אותם לפה שמחים ונחזיר אותם שמחים. במשחק על תואר תמיד יש הרבה יוקרה. יש חשיבות גדולה לאוהדים, לעיר, נשמח לסיים את העונה הזו בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות".

מיגל ויטור הוסיף: "שתי קבוצות גדולות אחת נגד השנייה, שיחקנו חמש פעמים זו נגד זו העונה. כל המפגשים היו צמודים, אני חושב שאפשר לצפות למשחק שוויוני וקשה לשתי הקבוצות, מקווה שבסיומו ננצח. שתי הקבוצות שאפתניות ורוצות לנצח, לפעמים זה יוצא מפרופורציה ומקווה שזה לא יקרה מחר, מקווה שיהיה משחק טוב בלי כרטיסים אדומים. למכבי חיפה היו מספיק חגיגות, מקווה שמחר אנחנו נחגוג".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לצד שון גולדברג
קוואדרופל ירוק? בכר וגולדברג | רוני כנפו

מאמן מכבי חיפה ברק בכר התכונן למשחק האחרון של העונה, בו הירוקים ינסו להשלים קוואדרופל היסטורי: "יש לנו חוק 24 השעות, אמרנו שהוא יתקצר הפעם כדי לעשות את הסוויץ'. לשמחתי, הצלחנו למרות הרבה שינויים לבוא בצורה נהדרת, לשמח את הקהל ולתת הצגה נגד מכבי נתניה. עכשיו המטרה היא לעשות את אותו סוויץ' ולבוא באותה גישה ובאותה יכולת".

בכר לא ידע לקבוע באופן חד משמעי איזה שוער יפתח בין הקורות, אך אמר שדין דוד, שיושב שבעה על אימו שנפטרה, לא צפוי לשחק: "ראינו שגם כששחקני מפתח שלא שיחקו, באו שחקנים אחרים ועשו את העבודה. דין כנראה לא ישחק, מישהו אחר יהיה במקומו".

גביע המדינה בכדורגל
מי תפגוש את נשיא המדינה? גביע המדינה | רוני כנפו

"מודעים לכך שעוד תואר יהפוך את העונה להיסטורית", הוסיף בכר, "אבל יודעים שמולנו יש יריבה טובה, חזקה ומנוסה. היו הרבה משחקים צמודים בין הקבוצות. בכל המשחקים היו מורחקים והיו דברים שחבל שקרו, המטרה שלנו בכל משחק היא להתעסק רק בכדורגל, לא בפרובוקציות. זה מעמד מכובד עם נשיא המדינה, רוצים להראות את הכדורגל שלנו. זה בהחלט משחק שקול, אין סיכוי שהם יגיעו יותר רעבים מאיתנו, כולם מבינים את המשמעות של עוד תואר".

שון גולדברג סיכם: "זה מאני טיים, אין מקום לטעויות. אני אוהב את זה ומונע מזה. אנחנו מאוד רוצים את התואר, כמובן שרוצים להירשם בדפי ההיסטוריה. כמקצוענים במועדון גדול אנו רוצים להילחם על כל תואר אפשרי. במשחקים בין הקבוצות השנה היו דברים שאנחנו לא רגילים ולא צריכים לראות. כשיש את הרצון הכל כך גדול לנצח יש אווירה טיפה אגרסיבית יותר והרצון לנצח גורם לדברים כאלה".