אלי אוחנה בדרך לאימון הצעירה?

אלי אוחנה. בדרך לצעירה?
אלי אוחנה. בדרך לצעירה? | עדי אבישי

מאמן נבחרת הנוער יקבל הצעה להתקדם, דרור קשטן צפוי להתמנות כמנהל המקצועי

(גודל טקסט)

הוועדה לאיתור מאמן ומנהל מקצועי לנבחרת הצעירה עד גיל 21 של ההתאחדות לכדורגל אמורה לקבוע בקרוב מי יהיו שני המאמנים שיעמדו בראש הפרויקט במקומו של הגרמני מיכאל ניס אשר מסיים בקרוב את תפקידו.

מסתמן כי בהתאחדות חושבים לקדם איש מתוך המערכת וליצור צוות מוכר בן שתי דמויות הנערצות על הדור הצעיר. בוועדת האיתור עלה שמו של מאמן נבחרת הנוער, אלי אוחנה, שהוא המועמד המוביל לקפוץ מדרגה ולהפוך בקרוב ממאמן נבחרת הנוער, למאמן הנבחרת הצעירה.

אוחנה אמור להשיב בקרוב על ההצעה שתחסוך מההתאחדות לכדורגל הוצאה כספית גדולה נוספת. דרור קשטן אמור לקבל את תפקיד המנהל המקצועי והאחראי על תוכניות האימונים והקשר עם נבחרת הנוער. בנבחרות הנוער המאמנים המכהנים יקודמו כשמדובר באלון חזן ועופר פביאן, אליהם יצורף מאמן נוסף שהיה שחקן עבר בנבחרת ישראל.

חברי וועדת האיתור בראשם עומד יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני הם – איזי שרצקי, חיים רביבו, משה דמאיו ותמיר גילת. המאמן הגרמני, מיכאל ניס, המשמש בשני התפקידים עד חודש יוני, ייפרד מהתפקיד מעט מוקדם יותר כדי לאפשר לצוות החדש שימונה להכין את הנבחרת עד גיל 21 למוקדמות אליפות אירופה שתתחיל בעוד כחודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי