עופר עיני ורתם קמר נפגשו עם ספ בלאטר

עיני ובלאטר. נפגשו בציריך
עיני ובלאטר. נפגשו בציריך |

יו"ר ומנכ"ל ההתאחדות נועדו עם נשיא פיפ"א בציריך בנושא הדרישה הפלסטינית

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני והמנכ"ל רתם קמר נועדו היום (רביעי) בצהריים בציריך עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר ומנכ"ל הארגון בנושא ההצעה הפלסטינית להשעות את ישראל.

 

עיני הדגיש בפני בלאטר כי עמדת ההתאחדות הישראלית ברורה, ומאחר שלא הפרה אף תקנה או כלל של פיפ"א אין מקום לאפשר הצבעה בבקשה הפלסטינית ויש להסירה מסדר היום. עיני הבהיר נחרצות כי מדובר בעירוב בין ספורט ופוליטיקה ואין לכך כל הצדקה, והוא מצפה מראשי הארגון לפעול בהתאם. 

 

 

בלאטר הסכים עם עיני והבהיר כי לא יאפשר פגיעה בהתאחדות שמכבדת את כללי פיפ"א ופועלת בהתאם לרוח הארגון. נשיא פיפ"א התחייב לפעול להורדת ההצעה הפלסטינית מסדר היום ואחת האפשרויות שנבחנות היא קיום מפגש משולש כבר בשבוע הבא בציריך בהשתתפות בלאטר, עיני ורג'וב.

 

בלאטר. יקים צוות משימה מיוחד (gettyimages)

 

עיני מסר לאחר הפגישה: "נשיא פיפ"א, מר בלאטר, היה קשוב להסברים המאוד ברורים שלנו מדוע הבקשה הפלסטינית אינה ראויה. הבהרתי לו כי זאת אינה בעיה של ישראל אלא של כל התאחדות בעולם ובעיקר של פיפ"א. אסור לפיפ"א לאפשר עירוב ספורט ופוליטיקה. אני מוכן להיפגש עם כל אחד בכל מקום כדי למצוא פתרון לטובת כל הצדדים. נמשיך לפעול בכל הדרכים כדי למנוע מההצעה הפלסטינית להיות חלק מקונגרס פיפ"א ונעשה ככל יכולתנו כדי שהפוליטיקה תישאר מחוץ למשחק והכדורגל ימשיך להוות גשר מחבר בין עמים ותרבויות ולא גורם מפלג".

 

למרות הדברים, פיפ"א תקים צוות משימה מיוחד שידון בטענות של הפלשתינאים. נשיא פיפ"א נשבע לשים קץ למצב בו ישראל מונעת לכאורה מהפלשתינאים להתאמן ומונעת הגעת נבחרות וקבוצות זרות למשחקים ביהודה ושומרון, מכיוון שזו עבירה על חוקי פיפ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי