"על הספורט הישראלי לדעת שזה רק הסתיו, החורף עוד לא הגיע"

|

אלכס גלעדי התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הדרישה הפלסטינית: "לדעתי נשרוד את ההצבעה, אבל זה יגלוש לענפי ספורט אחרים"

(גודל טקסט)

בסוף השבוע תתקיים הצבעה בפיפ"א להשעות את ישראל מהארגון. יוזם ההצעה, ג'יבריל רג'וב יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, כבר נפגש עם ספ בלאטר בנושא והדף יוזמות שונות שניסו להניעו מהמהלך.

 

"אני מניח שיש ניסיונות לשכנע את הפלסטינים לרדת מההצעה", אמר חבר הוועד האולימפי, אלכס גלעדי, בראיון לתכנית הספורט של 103FM. "בלאטר מתכונן לבחירות בארגון ולא ירצה את הכתם הזה בקדנציה שלו. לדעתי יהיה מבחן כוחות של העולם הערבי אבל נשרוד את ההצבעה".

 

 

"על הספורט הישראלי וממשלת ישראל לדעת שזה רק הסתיו, החורף עוד לא הגיע. זה יגלוש לענפי וארגוני ספורט אחרים. יש לחץ פלסטיני גדול מאד לנסות להביא לפתרון הבעיה הישראלית-פלסטינית. עם זאת, אני מוכרח לשבח את ההתאחדות הישראלית שעשתה עבודה דיפלומטית חשובה".

 

בלאטר. לא ירצה כתם על הקדנציה (gettyimages)

 

"יש לחץ בלתי פוסק נגד ישראל בכל התאחדויות הספורט, גם בוועד האולימפי. כרגע האמירה היא ש'הספורט הוא מעל הכל' ושהספורטאים לא יפגעו. אבל חשוב שתדעו שהלחץ הוא מתמיד ותמשך. זה שאבי לוזון נמצא באופ"א בוודאי עזר, אבל זה תמיד יכול להשתנות".

 

גלעדי נשאל גם על מונדיאל 2022 שצפוי להיערך בקטאר: "אני לא יודע כמה הפנייה של ויזה וקוקה קולה תשפיע. הרג העובדים הזרים הוא חלק מהתרבות במדינה ולא נראה שלחצים קלים כאלה ישפיעו על תרבות החיים במפרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי