אריק בנאדו מונה למאמן הנבחרת הצעירה

בנאדו. ימשיך לשמש כעוזרו של גוטמן בבוגרת
בנאדו. ימשיך לשמש כעוזרו של גוטמן בבוגרת | צילום: עדי אבישי

ועדת האיתור מצאה מחליף למיכאל ניס. קשטן ימונה למנהל המקצועי

(גודל טקסט)

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל המליצה היום (שני) פה אחד על אריק בנאדו לאימון הנבחרת הצעירה. הוא יתפוס את מקומו של מיכאל ניס, שמסיים את עבודתו החודש. בראש הוועדה עמד יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני ולצידו היו תמיר גילת, חיים רביבו ומשה דמאיו.

 

בהתאחדות לכדורגל החליטו לפצל את התפקידים בהם החזיק ניס, ועל כן דרור קשטן ימונה בתוך שבועיים-שלושה למנהל המקצועי של כל הנבחרות הצעירות.

 

 

בנאדו משמש כאמור כעוזרו של גוטמן בנבחרת הבוגרת לצד יוסי אבוקסיס. את קריירת האימון שלו הוא החל לפני שנתיים בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. במהלך העונה הוא החליף את ראובן עטר והוביל את הירוקים למקום השני בליגה. העונה שעברה הייתה פחות מוצלחת אחרי שהקבוצה סיימה את העונה במקום החמישי ולא השיגה את הכרטיס לאירופה. בסך הכל אימן בנאדו את מכבי חיפה ב-63 משחקי ליגה (33 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו ו-16 הפסדים).

קשטן בן ה-70 אימן את הנבחרת הבוגרת ב-31 משחקים, מהם ניצח 15 וסיים 10 בתיקו. תחתיו הגיעה ישראל לדירוג השיא שלה בכל הזמנים בפיפ"א: מקום 15. הוא אחד המאמנים המעוטרים בתולדות הכדורגל הישראלי, עם אליפויות כמאמן הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי ת"א והפועל ת"א וכן זכייה היסטורית בגביע עם הפועל לוד. קבוצתו האחרונה הייתה בני יהודה, אותה עזב במהלך העונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי