למה שיהיה כאן כדורגל טוב?

לא צריך ועדות חקירה. פשוט לעבוד
לא צריך ועדות חקירה. פשוט לעבוד | צילום: אודי ציטיאט

ברוש על הקמפיין הכושל של הנבחרת. וגם: איך עובד הראש של מאיה דמאיו?

(גודל טקסט)

1. עכשיו כולנו אסטרטגים של כדורגל. כולנו חושבים קדימה בראייה לטווח ארוך, מקימים אקדמיות, ממנים מנהלים מקצועיים, מתחבטים עד זוב דם בעניין מאמן זר מול מנטליות של שחקן ישראלי. בעיקר תובעים ועדות חקירה לברר איך זה קרה.

 

הנה, אומר לכם בדיוק איך זה קרה, בלי ועדות חקירה, בלי תה, בורקס ומיץ תפוזים: מדינה יש לנו? משהו כאן עובד כמו שצריך? אז למה שיהיה כאן כדורגל שיעבוד? איך יקרה הנס? מהאוויר פתאום ייוולד לנו כדורגל טוב? יפתרו את הבעיה כמו שפותרים כאן למשל את המצב הביטחוני? את משבר הדיור? את יוקר המחיה?

 

 

נכון אמר השבוע עומרי אפק שמכבי ת"א מלמדת לקח מצוין את הכדורגל הישראלי. שצריך צוות אימון זר שלא יתעניין מה אומרים וכותבים אודותיו בתקשורת, שלא יניח למקורבים למיניהם להיכנס למתחם. אבל ישראל זה ישראל.

 

עוד לא נולד המאמן הישראלי שלא יתלחש עם מקורבים אליו שיתלחשו עם מקורבים להם, שיעמוד בלחצי התאחדות ותקשורת והורים מעוצבנים – הישראליות שבנו תמיד תמצא דרך לדפוק את העסק.

 

טוריחו עובד עם השחקנים במכבי. ישראל זה ישראל (ערן לוף)

 

אם רוצים שהנבחרת ישראלית תצליח אי פעם, צריך להרחיק אותה מהארץ. או להעסיק פועלים זרים. לשכור נבחרת בלגית, או דנית, לא לספר לאף אחד איפה הם נמצאים, באיזו עיר או ארץ. לעבוד איתם שנים בחשאי, בתרבות אחרת של חריצות ונימוסים, ורק שבוע לפני המוקדמות לאזרח אותם, ללמד אותם את התקווה, ואז אולי, רק  אולי, נגיע לאיזה משחק מסכן מול קפריסין ולא נתבזה.

 

2. מאיה דמאיו היא רק סימפטום למחלה המאכלת אותנו יותר מכל אחת אחרת. מרתק עד כמה סטטוס קצר בן שלוש שורות מלמד על אדם אחד. היא אינה מבינה את החשיבות בשימוש בסימני פיסוק, היא מבטאת זעם, אבל לא ברור לה כל כך כלפי מי, אז היא מנתבת אותו אל שמאלנים דמיוניים תומכי טרור שמעודדים את השטן לבצע מעשים נבזיים. לא פחות – גם תומכי טרור וגם שטן.

 

מעניין איך מתנהלים הדברים במוחה הקודח של דמאיו. בטח שמאלנים נפגשים בבית קפה עם השטן (בטח יש לו פרסות וזנב), ומעודדים אותו. קדימה, שטניניו, אל תנוח, נבזה חמוד שכמוך, קח לך כוס לאטה ולך דקור יהודים.

 

מבקשת מכל שמאלני שקיים אצלי בפייסבוק שיסיר עצמו מרשימת חבריי אינני מעוניינת באנשים תומכי טרור שמעודדים את השטן לחולל כאלו מעשים נבזים … הרי שאתם הסרטן הגדול של מדינתנו…!!!#מישמאמיןלאמפחד 

Posted by Maya Damayo on Tuesday, October 13, 2015

 

היא רדודת מחשבה כמובן, כדי לא לתפוס שעצם העובדה שמתירים לאותם בוגדים שמאלנים להמשיך להתקיים היא לא סיוע לסרטן, אלא נשמת אפה של הדמוקרטיה. ואם כבר מסתובב סרטן במרחב הציבורי שלנו, הרי שהוא הגסות המולידה דעות מסוג שמחזיקה בהן דמאיו. הנה, גם שמאלנים יכולים לקלל. אבל באמת שלא צריך לנבל את הפה. אפשר בהחלט להסתפק בהישגים של בני יהודה עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי