בסיץ': "אנחנו ננצח את ישראל". בעיה במגרש המארח

מוחמד בסיץ'. מאמין בחבריו בבוסניה
מוחמד בסיץ'. מאמין בחבריו בבוסניה | צילום: Gettyimages

קשר בוסניה: "אנחנו במצב טוב יותר". כיסאות של הספסל נהרסו

(גודל טקסט)

קשר אברטון, מוחמד בסיץ', שאמור לשחק נגד ישראל במוקדמות יורו 2016 התראיין היום (שלישי) לקראת המשחק נגד ישראל ואמר: "אנחנו ננצח את ישראל כי מעכשיו כל משחק הוא גמר ואסור לנו לאבד נקודות. הפסדנו להם במשחק הראשון בישראל, אבל הפעם אנחנו במצב טוב יותר ויש לנו גם מאמן חדש וחלוצים שלא שיחקו בישראל. אני מקווה שאלוהים יעזור לנו לנצח".

אתמול גילתה ההתאחדות הבוסנית שבאיצטדיון בזניצה, שם יתקיים המשחק, חסרים כיסאות נוספים לשחקני הספסל של הנבחרת האורחת. מנג'ר האיצטדיון, שבו משחקת סליק זניצה המקומית, טען שכל התנאים לקיום המשחק יהיו מושלמים. המנג'ר אדנן נוהגיץ' לא הסכים להתייחס למצב הכיסאות כאשר לפי בדיקה שערך עיתון מקומי הכיסאות נהרסו על ידי אוהדים מקומיים.

אחרי חמישה מחזורים, החבורה של אלי גוטמן נמצאת בקום השלישי בבית ב' עם תשע נקודות, שתי נקודות פחות מבלגיה שבמקום הראשון ו-ווילס שבמקום השני. המפגש הקודם בין הנבחרת הסתיים ב-0:3 לטובת הכחולים לבנים, אבל מאז הבוסנים פיטרו את המאמן סאפט סושיץ' ומינו במקומו את מחמד בזדרביץ'. בנוסף, אחד השחקנים המובילים של הנבחרת, אדין דז'קו, שלא לקח חלק במשחק הקודם, יעמוד לרשותו של המאמן הבוסני.    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי