ויקי פרץ: "אצילי חייב להיות בהרכב הנבחרת"

אצילי לוהט בסכנין. הוא יהיה הבורג החדש והמחבר בנבחרת.
אצילי לוהט בסכנין. הוא יהיה הבורג החדש והמחבר בנבחרת. | צילום: ערן לוף

כוכב בית"ר י-ם לוהט. הצביעו: האם הוא ראוי לזימון של גוטמן?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתכנס היום (שלישי) לקראת שני משחקיה האחרונים במוקדמות יורו 2016 נגד קפריסין באצטדיון טדי ביום שבת ונגד בלגיה ביום שלישי בבריסל. הנבחרת תחסר מספר שחקנים פצועים בחלק הקדמי בהם בן שהר, מאור בוזגלו וליאור רפאלוב. מי שנותר בחוץ הוא הכוכב העולה של בית"ר ירושלים ואולי של הכדורגל הישראלי, עומר אצילי.

 

 

הופעתו הנהדרת של אצילי נגד סכנין ב-1:3, כשכבש צמד והוסיף בישול, גרמה ללא מעט מביני עניין לקרוא לאלי גוטמן לזמנו לנבחרת. אצילי בנסיקה ותפס מנהיגות בבית"ר ירושלים כשהוא מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו באופן מובהק. כיום אצילי הוא הכוכב הגדול של הקבוצה מהבירה ללא ספק. אלי טביב כבר הבהיר: "אצילי לא יימכר לקבוצה בארץ, הוא לא שחקן במחירים האלו. הוא מתאים לאירופה". 

 

 

חלוץ העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ויקי פרץ, הביע דעתו באופן נחרץ: "עומר אצילי נמצא עכשיו בכושר הטוב ביותר בליגת העל והוא עושה דברים מדהימים. הוא חייב להיות בהרכב של הנבחרת נגד קפריסין באצטדיון הביתי שלו ומול האוהדים בירושלים", אמר פרץ. "אצילי הוא שחקן מהסוג שמביא חוכמת משחק ויצירתיות במגרש. אם הוא ישתף פעולה עם ערן זהבי, מואנס דאבור וניר ביטון, הוא יהיה הבורג החדש והמחבר בנבחרת. יש לו משחק ראש מעולה, מהירות פנטסטית עם הכדור ובעיטה אדירה בשתי הרגלים תוך כדי כדרור וריצה. היכולות שלו והיצירתיות באגף ימין ושמאל הם ערך מוסף לנבחרת הלאומית".

 

זהבי ואצילי. שילוב קטלני (ערן לוף)

 

פרץ סיים את דבריו בקריאה למאמן הלאומי: "אני קורא לאלי גוטמן להוביל את המהלך שרבים מהפרשנים וחובבי הכדורגל טוענים שאמור היה כבר לצאת לפועל. כאחד שעוקב אחרי עומר, אני פונה לגוטמן ואומר לו שעוד לא מאוחר לשנות את החשיבה ולזמן את שחקן העתיד של ישראל למשחקים נגד קפריסין ובלגיה, ובעזרת השם גם למשחקי הפלייאוף".

 


אצילי חוגג עם המשקפיים. מביט לעבר גוטמן? (ערן לוף)

 

גם המאמן והפרשן, זאביק זלצר, שאימן שנים רבות את נבחרות הנוער של ישראל בדעה דומה: "אצילי צריך להיות מוזמן לנבחרת ישראל למשחקים נגד קפריסין ובלגיה על פי הכישרון ועל פי היכולת שהוא מציג כבר זמן רב. יש לאצילי חוכמת משחק ותנועה במגרש ובנוסף הוא יכול לשחק בכמה עמדות על כר הדשא. גם לאור הפציעות הרבות בחלק הקדמי של נבחרת ישראל אצילי ראוי להיות מוזמן וגם לשחק במשחק נגד קפריסין". לעת עתה הקשר הלוהט של בית"ר ירושלים המריא עם הנבחרת הצעירה של ישראל למשחק הכנה בפולין. עם שלושה שערי ליגה, מנהיגות ויכולת שמועדת לגדולה, מה אתם הייתם עושים במקום גוטמן?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי