גוטמן: "בטוח שזהבי יטביע את חותמו על הקמפיין"

גוטמן. רוצה לעצור את רצף ההפסדים
גוטמן. רוצה לעצור את רצף ההפסדים | צילום: עדי אבישי

מאמן הנבחרת לקראת צמד המשחקים נגד אנדורה ו-וויילס: "ורמוט יעזור לנו"

(גודל טקסט)

אלי גוטמן קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת לפתיחת ההכנות של נבחרת ישראל לצמד המשחקים מול אנדורה ו-וויילס במוקדמות יורו 2016.

 

ישראל פתחה את הקמפיין עם 9 נקודות משלושת משחקיה הראשונים, אך מאז נוצחה שלוש פעמים ברציפות: 3:0 לוויילס ו-1:0 לבלגיה בבית ו-3:1 בחוץ לבוסניה. כעת היא מדורגת שלישית עם 9 נקודות, בדיוק כמו לקפריסין הרביעית, שתיים פחות מבלגיה ו-5 פחות ממוליכת הבית וויילס.

 

 

"הקמפיין החל בצורה יוצאת מן הכלל טובה עם שלושה ניצחונות, המשיך עם שלושה הפסדים כואבים ואנחנו נמצאים בשיאו של המאני טיים" אמר המאמן הלאומי בפתיחת דבריו, "אני לוקח את הרגעים לאחר המשחק נגד בוסניה ששחקנים באים ואומרים לי: 'אלי, פשוט נהנינו'. לשם אני חותר, וזו התמונה הסופית שאני מייחל לה ביום חמישי בלילה".

 

גוטמן. ההפסדים האחרונים היו כואבים (עדי אבישי)

 

גוטמן גם התבקש להתייחס למצבת הפציעות הרבה לקראת המשחק: "זה צירוף מקרים של מספר דברים ביחד. שחקנים מאוד משמעותיים ייעדרו, אבל כמאמן נבחרת יש לי את הפריבילגיה לזמן על כל שחקן פצוע שחקן אחר – וכל השחקנים שנמצאים בסגל הנבחרת ראויים להיות פה".

 

"השחקנים שלי יגיעו דרוכים, מוכנים, חדורי מוטיבציה ומחויבות בדיוק כמו שהם הגיעו לכל המשחקים שהיו עד עכשיו" המשיך המאמן והסביר מדוע זימן את הקשר גילי ורמוט, למרות שלא הרבה לשחק במכבי ת"א: "כשהוא בריא, היכולות של גילי ורמוט שוות סגל נבחרת ישראל. בתרחישים שאני רואה לשני המשחקים הקרובים, גילי ורמוט יעזור לנו".

 

אני מקווה שנעבור בשלום את המשחק ביום חמישי ואז את המשחק בווילס, רק אח"כ נדבר על המטרות, אמר גוטמן. "אני יודע בדיוק איך לשחק מול ווילס, הכל כבר מוכן, אבל אני נותן את כל החשיבות למשחק מול אנדורה ואנחנו ממוקדים רק בו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לא לקוות לתוצאות כאלה ואחרות במשחקים אחרים".

 

"דרוכים, מוכנים וחדורי מוטיבציה" (עדי אבישי)

 

"ערן זהבי הוא שחקן שאוהב את הכדורגל של השכונה, תמיד רוצה לשחק ולהשתפר. הוא שדרג מאד את עצמו והפך להיות מושא להערצה לילדים והוא לוקח את זה רק למקומות הטובים. אתמול הוא סיים את המשחק מול ב"ש עייף אבל הוא ידע לבוא ולהגיד שהוא עכשיו כל כולו לנבחרת. אם לא קורטואה בשער של בלגיה היו לו שני שערים במשחק הזה. אני יודע מה אני יכול לקבל ממנו ואני יודע שגם בקמפיין הזה הוא יטביע את חותמו.

 

"אני מאחל לכל הצלחה של השחקנים בקבוצות כי זה מביא אותם במומנטום טוב לנבחרת. אני שמח מאד על ההעפלה של מכבי ת"א לליגת האלופות וליכולת של תומר חמד ומואנס דאבור. אין לי ספק שזה ישפיע ביום חמישי כי הם באים מלאי ביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי