פרץ ודמארי יזומנו לנבחרת. התלבטות לגבי ייני

פרץ. יקבל זימון בכורה לבוגרת?
פרץ. יקבל זימון בכורה לבוגרת? | צילום: ערן לוף

גוטמן יפרסם את סגל הנבחרת לקראת קפריסין ובלגיה. לוי או קליימן יצורפו

(גודל טקסט)

אלי גוטמן אמור לפרסם הערב (ראשון) את סגל נבחרת ישראל ורשימת השחקנים שיתכנסו ביום שלישי למחנה הכנה לקראת שני המשחקים הקריטיים במוקדמות יורו 2016: נגד קפריסין באיצטדיון טדי בשבת וביום שלישי בבריסל נגד נבחרת בלגיה.

 

המאמן הלאומי עקב במשחקים האחרונים של מכבי תל אביב נגד דינמו קייב, מכבי חיפה והפועל עכו, אחרי קשר האלופה דור פרץ והוא מועמד לקבל הערב זימון לסגל הרחב. גוטמן גם שוחח עם חלוץ רד בול זלצבורג עומר דמארי, שישחק היום נגד ראפיד וינה והוא מועמד לשוב לסגל לצדו של חלוץ קבוצת ברייטון תומר חמד ששיחק בשבת נגד קרדיף.

 

 

המאמן ידבר היום עם שרן ייני, שחקנה של ויטסה ארנהיים ההולנדית, ויבדוק אם המגן כשיר למאמץ של שני משחקים, לאחר שהיה פצוע תקופה ארוכה. את מקומו של ייני בעמדת המגן הימני אמור למלא אלי דסה. בין הקורות, לצדם של אופיר מרציאנו וגיא חיימוב יזכה ברק לוי או בוריס קליימן לזימון כשוער נוסף.

 

דסה. יחליף את ייני גם בנבחרת (ערן לוף)

 

גילי ורמוט הוא המועמד המוביל לעמדת הקשר הימני לאחר שלא שיחק במשחקיה האחרונים של נבחרת ישראל. ניצחון או תיקו של ישראל בשבת נגד קפריסין במקביל להפסד של נבחרת בוסניה בבית לנבחרת וויילס יעלה כבר בשבת את ישראל למשחקי ההצלבה דרך המקום השלישי.

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי