Sport1 Banner

נבחרת הנוער סיימה בתיקו 0:0 עם קפריסין

שכטר. המצטיין במשחק
שכטר. המצטיין במשחק | צילום: ערן לוף

אלי אוחנה שיחק עם ההרכב המשני. ענר שכטר, מהפועל חיפה, היה המצטיין במגרש

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר הניצחון (1:3) על נבחרת הנוער של קפריסין, קיימה נבחרת ישראל מפגש נוסף עם נבחרת האי השכן אך הפעם המשחק הסתיים בתיקו 0:0.

 

בניגוד למשחק הראשון, אלי אוחנה בחר לפתוח עם ההרכב המשני והדבר ניכר בתוצאה הסופית. גם המשחק הזה התקיים בבית הנבחרות.

 

 

המצטיין במשחק היה שחקנה הצעיר של הפועל חיפה, ענר שכטר. עוד בלטו: נועם גמון ויצחק שולמייסטר מהפועל באר שבע.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי