שלושה ימים לאחר הניצחון (1:3) על נבחרת הנוער של קפריסין, קיימה נבחרת ישראל מפגש נוסף עם נבחרת האי השכן אך הפעם המשחק הסתיים בתיקו 0:0.
בניגוד למשחק הראשון, אלי אוחנה בחר לפתוח עם ההרכב המשני והדבר ניכר בתוצאה הסופית. גם המשחק הזה התקיים בבית הנבחרות.
המצטיין במשחק היה שחקנה הצעיר של הפועל חיפה, ענר שכטר. עוד בלטו: נועם גמון ויצחק שולמייסטר מהפועל באר שבע.
מה דעתך על הכתבה?