מיכאל אוחנה: "מצפים שהקהל יבוא לתמוך בנו"

בנאדו והצוות באימון. שני משחקים חשובים לפניהם
בנאדו והצוות באימון. שני משחקים חשובים לפניהם | צילום: אודי ציטיאט

הצעירה נערכת למשחקיה מול הונגריה ופורטוגל במוקדמות אליפות אירופה

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21) התכנסה היום (שני) בבית הנבחרות בשפיים והחלה בהכנותיה לקראת צמד המשחקים החשובים מול הונגריה (12/11) ופורטוגל (17/11) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות.

שני המשחקים יתקיימו באצטדיון המושבה בפתח תקווה, בשעה 19:45.

מיכאל אוחנה קשר הנבחרת הצעירה אמר לקראת המשחק מול הונגריה ביום חמישי: "ההרגשה מעולה. יש לנו נבחרת טובה, וכולנו חברים טובים אחד של השני. יש שחקנים טובים בנבחרת וצוות מעולה. אנחנו מאמינים אחד בשני. נקווה שיגיע קהל רב שיתמוך בנו, כדי שנעשה את העבודה".

לגבי השאלה מי ינהיג את הנבחרת, והאם דור פרץ יהפוך למנהיג, אמר אוחנה: "דור פרץ שחקן גדול, ממועדון גדול. הצוות יבחר מי ינהיג, מכיוון שלכולם יש יכולת להנהיג וכולם יכולים להצליח".

איאד אבו עביד, בלם הנבחרת, הוסיף: "אני מקווה מאוד להפוך למנהיג של הנבחרת, ואני לא פוחד לקחת אחריות. לגבי המשחקים הקרובים, אנחנו חושבים קודם כל על המשחק מול הונגריה, זה מה שמעניין אותנו כעת. יחד עם הקהל שיבוא ויתמוך בנו, אנחנו מסוגלים לנצח".  

"מקווה להפוך למנהיג הנבחרת" (אודי ציטיאט)

הנבחרת הצעירה פתחה את הקמפיין הנוכחי בחודש יוני 2015, עם ניצחון 0:4 בליכטנשטיין. לפני כחודשיים יצאה למשחק חוץ באלבניה, אותו סיימה בתיקו 1:1. פורטוגל מובילה את בית 3 עם מאזן מושלם לאחר שלושה משחקים. הונגריה נמצאת במקום השלישי בבית עם 4 נקודות, ומשחק עודף על ישראל.

עוד באותו נושא: אריק בנאדו, דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי