בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לעסוק מעכשיו בנבחרת ישראל החדשה בעידן שאחרי המאמן אלי גוטמן. כל המערך וצוות העבודה המקצועי מסיים את דרכו ויורכב מחדש כאשר ימונה מנהל מקצועי ומאמן חדש לנבחרת הלאומית.
וועדת האיתור המורכבת מאיזי שרצקי, משה דמאיו, תמיר גילת, חיים רביבו וצבי רוזן תיפגש בשבוע הבא עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני והמנכ"ל רותם קמר לקבל את ברכת הדרך לאתר שלושה עד ארבעה מועמדים לעמדות המנהל הספורטיבי והמאמן הלאומי שיעבדו בצוותא בנבחרת הלאומית. השניים יקבלו חוזה ארוך טווח לארבע שנים למשימות של מוקדמות המונדיאל 2018 ואליפות אירופה 2020.
השם החם אותו רוצים בכירי ההתאחדות לכדורגל לתפקיד המנג'ר המקצועי הוא קפטן לשעבר ושחקן מכבי חיפה עכשיו יוסי בניון. המסרים אל בניון כבר הועברו דרך מקורביו וההמתנה השקטה היא להחלטה של קשר מכבי חיפה לפרוש ממשחק פעיל, מהלך שאמור להתבצע לקראת תום העונה.

בניון. "הכדורגל הישראלי צריך אותו" (ערן לוף)
גורם בהתאחדות לכדורגל: "כבר לפני מוקדמות יורו 2016 היה יוסי בניון המועמד המוביל לקבל את התפקיד של הובלת הנבחרת הלאומית (יחד עם אבי נמני) מהלך שנפל ברגע האחרון לטובת המשך דרכו של אלי גוטמן. הכדורגל הישראלי בזירה האירופית צריך את דמותו של יוסי בשל הידע שלו ובשל היותו השחקן הישראלי עם הרקורד המרשים ביותר".
בהתאחדות לכדורגל לא מתכוונים בשלב זה למנות מאמן זר במקומו של אלי גוטמן. מבין השמות הנוספים איתם אמורה הוועדה להיפגש נמצאים: דרור קשטן, אברהם גרנט, גיא לוזון, רן בן שמעון ואלישע לוי.

"היה עדיף אם היו נמנעים מכל בילוי" (gettyimages)
מספר שחקנים יצאו ללא אישור ממתחם הנבחרת בבלגיה וללא ידיעת גורמי הביטחון במטרה להמר בקזינו המקומי. הדבר מהווה עבירה על תקנות ההתאחדות וסכנה ביטחונית. בהתאחדות זועמים וממתינים לשובו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל על מנת לקבל החלטה כיצד לנהוג בשחקנים.
בהודעה שהוציאה ההתאחדות נכתב: "ההתאחדות לכדורגל תבחן האם יציאת מספר משחקני נבחרת ישראל על פי הפרסומים בתקשורת לקזינו לאחר סיום המשחק מול בלגיה היא עבירה אתית על התקנון. מנהל הנבחרת הונחה על ידי מנכ"ל ההתאחדות להכין דו"ח על הידוע לו ועל ההתנהלות בערב האמור ובכלל. לאחר קבלת הדו"ח יתקיים דיון בנושא עם כל הגורמים הרלבנטיים בהתאחדות ויוסקו המסקנות המתבקשות. בין אם מדובר בעבירה אתית או לא, מוטב היה שהכרה בתחושת האכזבה הגדולה של האוהדים מאי ההעפלה לפלייאוף תוביל להימנעות מכל בילוי".
מה דעתך על הכתבה?