0:4 לנבחרת הצעירה על יוון במוקדמות היורו

דור פרץ במדי הנבחרת הצעירה. שער בנגיחה
דור פרץ במדי הנבחרת הצעירה. שער בנגיחה | צילום: עדי אבישי

עומרי אלטמן כבש צמד, גם גוזלן ופרץ הבקיעו. היריבה הבאה (שני): אלבניה

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל הביסה הערב (חמישי) 0:4 את יוון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 באיצטדיון טרנר בבאר שבע, לעיני כ-4,000 צופים. אלטמן צמד, דור פרץ וגוזלן כבשו את הרביעייה. הנבחרת נמצאת כרגע במקום השני עם 18 נקודות מתשעה משחקים, כאשר מעליה ניצבת פורטוגל עם 22 נקודות.

ישראל צריכה לנצח במשחק הבא ביום שני את אלבניה על מנת לעלות לפלייאוף כאחת מארבע הסגניות הטובות ביותר ולהשאיר לעצמה סיכוי להעפיל ליורו 2017 בפולין. בבית שמונה נפרדו הערב הולנד וטורקיה המתחרות על הסגנות ב-0:0 והגדילו את סיכויי ישראל להגיע לפלייאוף. הנבחרת מדורגת כרגע במקום השלישי בטבלת הסגניות, אבל לבלגיה ולסרביה שמצויות מתחתיה נותרו שני משחקים לסיום הבית בעוד לישראל ממתין רק משחק אחד.


בלבול, מחכה לתמיכת הקהל (עדי אבישי)

ההרכב: גולן אלקסלסי; לירן סרדל, דור פרץ, עאיד חבשי, אורן ביטון; נטע לביא (אליאל פרץ, 67), דוד קלטינס, עידו דוידוב (מוטי ברשצקי, 73); עומרי אלטמן, מיכאל אוחנה (דין דוד, 82), שובל גוזלן.

מהלך המשחק

בדקה ה-11 הזדמנות גדולה לישראל שהוחמצה. השוער היווני לפטריס חוטסלוטיס הסתבך עם הכדור ואיבד אותו לעומרי אלטמן, ששלח למרכז. עידו דוידוב המשיך לעבר שובל גוזלן החופשי, אבל השוער הספיק לחזור ולהדוף את הכדור.

בדקה ה-27 0:1 לישראל. עומרי אלטמן התנהל עם כדור לכיוון הרחבה היוונית ומ-17 מטרים שחרר בעיטה אדירה. הכדור נעצר רק ברשת. בדקה ה-36 הכדור הגיע את עידו דוידוב שבעט חזק משישה מטרים, השוער היווני זינק והדף.

בדקה ה-42 0:2 לישראל. אלטמן דהר עם הכדור מסר לשובל גוזלן ברחבה , החלוץ בעט, השוער היווני הדף וגוזלן עט על הכדור החוזר וכבש את השני לישראל.

בדקה ה-55 0:3 לישראל. דור פרץ התרומם לכדור על קו החמש ונגח חזק ומדויק לרשת. בדקה ה-60 0:4 לישראל. דוידוב פרץ היטב והוכשל ברחבה, השופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים. אלטמן בעט חזק לרשת והשלים צמד פרטי.

בדקה ה-80 הזדמנות כפולה ליוונים, חבשי היה במקום והדף פעם אחר פעם לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי