אוחנה ואלטמן בסגל הצעירה, יחזקאל בחוץ

שני המשחקים האחרונים שלו בצעירה?
שני המשחקים האחרונים שלו בצעירה? |

בלבול פירסם את הרשימה למשחקי מוקדמות היורו. רק נציג אחד לב"ש

(גודל טקסט)

לנבחרת ישראל הצעירה עדיין נותר סיכוי קלוש להעפיל לאליפות אירופה 2017, והמאמן מרקו בלבול, פירסם את הסגל לצמד המשחקים המכריעים מול יוון (חמישי, 19:45) ואלבניה (10.10, 19:45) במוקדמות.

מיכאל אוחנה שרשם עד כה קמפיין מוצלח מבחינתו עם שלושה שערים, הוא השם הבולט גם הפעם והוא למעשה השחקן היחידי שמגיע מהאלופה הפועל באר שבע. איתו בהתקפה נמצאים עומרי אלטמן מהפועל תל אביב וחלוץ מכבי חיפה שובלן גוזלן.

בקישור ניתן למצוא את דוד קלטינס מבית"ר ירושלים, מקסים פלקושצ'נקו, נטע לביא והקפטן דור פרץ. הפתעה קטנה היא אי זימונו של שגיב יחזקאל שעבר לאחרונה מהפועל למכבי תל אביב ונחשב להבטחה.

נבחרת ישראל נמצאת במקום השני במוקדמות אליפות אירופה כשהיא עם 15 נקודות, ללא סיכוי ריאלי לסיים בראש הבית. למרות זאת, אם חבורתו של בלבול תהיה זו עם המאזן הטוב ביותר מבין הסגניות, מה שגם לא צפוי לקרות היא תבטיח את מקומה בטורניר בפולין.

הסגל המלא 

שוערים: גולן אלקסלסי (רמת השרון), עומרי גלזר (מכבי חיפה), ירדן קרישטול (הפועל עכו). 

הגנה: שחר פיבאן (בית"ר ת"א-רמלה), שון גולדברג (בני יהודה), אעיד חבשי (מכבי חיפה), תאמבי סגס (בני סכנין), לירן סרדל (הפועל חיפה).

קישור: אליאל פרץ (מכבי תל אביב), דור פרץ (מכבי תל אביב), דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), נטע לביא (מכבי חיפה), מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חיפה), אורן ביטון (קרית שמונה), מוטי ברשצקי (הפועל רמת גן), עידו דוידוב (קרית שמונה), אנמאו מקונן (הפועל רמת גן).

התקפה: דין דוד (מ.ס. אשדוד), מוחמד שאכר (הפועל רעננה), יונתן כהן (בני יהודה), דור חוגי (הפועל רעננה), מיכאל אוחנה (הפועל באר שבע), עומרי אלטמן (הפועל תל אביב), שובל גוזלן (מכבי חיפה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי