אימובילה: "ונטורה אמר שאכבוש. שמח שזה קרה"

אימובילה. ידע כבר מהבוקר
אימובילה. ידע כבר מהבוקר |

האיטלקים חגגו את ה-1:3. המאמן צחק: "קייליני עשה טעויות בשביל 5 שנים"

(גודל טקסט)

כמעט שנה לקח למרקו וראטי להתאושש מפציעה ולערוך בכורה מחודשת ב-11 של נבחרת איטליה, וזה קרה אמש בסמי עופר ב-1:3 על ישראל – משחק בו קשר פ.ס.ז' נבחר למצטיין והזכיר לאיטלקים עד כמה הוא היה חסר להם ביורו 2016.

"לא שיחקתי 90 דקות מפברואר וזה היה קשה, זה היה מבחן גם עבורי", אמר בסיום וראטי לעיתונאים האיטלקים. "ידענו שאנחנו לא יכולים ללכת אחורה וחייבים לחזור עם שלוש נקודות".

בניגוד לווראטי, מי שלא ירצה לזכור את המשחק הוא הבלם ג'יורג'יו קייליני שערך את אחת ההופעות החלשות ביותר בקריירה שלו וסיים אותה עם כרטיס אדום. "הוא בדרך כלל טועה פעמיים במשך חמש שנים, אז את הערב הוא ניצל בשביל כל הטעויות האפשריות", התבדח בסיום המאמן ג'יאמפיירו ונטורה.

וראטי. נבחר למצטיין בבכורה המחודשת ב-11 (Gettyimages)

"עשינו את הדברים בסדר, אבל ספגנו במשחק בו שלטנו ובו לא בעטו לנו למסגרת פעם אחת. אני מרוצה כי הגענו למצבים, למעט 10 דקות בהן התקשנו אחרי הרחקת של קייליני", הוסיף המאמן.

גם החלוץ גרציאנו פלה, שכבש את השער הראשון ובישל את השלישי לצ'ירו אימובילה, התראיין בסיום ואמר: "אני חלוץ, אז טבעי שהנבחרת תצפה ממני למספרים. אני נתתי גם שער וגם בישול, אבל תמיד אפשר להשתפר".

פלה כובש את הראשון בסמי עופר. אחר כך גם הוסיף בישול (Gettyimages)

"כרגיל, אנחנו מוכנים למשחק כשיש לו חשיבות", המשיך החלוץ שעזב את הפרמייר-ליג לטובת הליגה בסין בקיץ האחרון, "היו לנו עוד מספר ימים כדי לעבוד עם המאמן אחרי ההפסד לצרפת וזה השתלם. 

אימובילה שעלה מהספסל סיפר בסיום כי ציפה לכבוש: "בבוקר המשחק ונטורה אמר לי שנראיתי טוב באימון ושאני אכבוש הערב. הוא ציפה לכך ואני שמח שזה קרה".

אימובילה מכניע את גורש. "המאמן ציפה שאכבוש" (Gettyimages)

גמר את הסיפור והזכיר את פערי הרמות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי