בלבול: להישאר לטווח ארוך יותר חשוב מכסף

בלבול. סרבתי להצעות בהרבה כסף
בלבול. סרבתי להצעות בהרבה כסף | צילום: ערן לוף

מאמנה החדש של הנבחרת הצעירה הבהיר ב-103FM: "שמח שנבחרתי"

(גודל טקסט)

מרקו בלבול ישב בביתו לכל אורך עונת 2015/6, לאחר שסיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה. הוא סרב למספר הצעות וחיכה להזדמנות המתאימה עבורו, וזו הגיעה אתמול כשוועדת האיתור אישרה את מינויו כמאמן הנבחרת הצעירה.

 

בראיון לתכנית הספורט של 1103FM, נשאל מרקו בלבול אם הסכים להצעה לאחר שזו הפכה לברירת מחדל עבורו והשיב: "היו לי לא מעט הצעות ואפילו טובות מאוד, גם מבחינה כספית וגם מבחינת האתגר, אבל בחרתי לא לעבוד בעונה שעברה. מאמן הנבחרת הצעירה זה תפקיד שמאוד מעניין אותי ומאתגר אותי, תפקיד עם הרבה יוקרה ואני שמח מאוד שקיבלתי אותו".

 

 

המאמן נשאל על מדיניות השכר החדשה של ההתאחדות לכדורגל, לפיה לא יתוגמל כפי שהוא רגיל, ועל כך אמר: "היו לי הצעות בהרבה מאוד כסף, אבל זה לא הדבר הכי חשוב. קמתי בבוקר והיה לי דז'ה-וו על הופעת הבכורה בנבחרת ישראל – זה עשה לי טוב בגוף. מבחינתי זה התפקיד הכי טוב עבורי בשלב זה".

 

 

"התפקיד הכי טוב עבורי. סרבתי להצעות בהרבה כסף" (ערן לוף)

 

על שיתוף הפעולה עם ניר לוין, מנהל נבחרות ישראל הצעירות שיתווה את הדרך: "זה דבר מבורך שנהוג באירופה וסוף-סוף מיישמים את זה בישראל. תפקיד של מנהל שמחבר בין כל הגורמים הוא סופר חשוב בכדורגל וזה משמח שבחרו לעשות את זה בכדורגל הישראלי.

 

"בכל מקום שעבדתי היו בוסים ותמיד דברים התנהלו בכבוד, בשקיפות ובעבודת צוות", המשיך המאמן וסייג, "מצד שני גם ידעתי לשמור על הזהות שלי כמאמן ועל הדברים שחשובים לי כמו צוות והרכבים. אני שמח שניר בחר בי לתפקיד ושהוועדה אישרה, עכשיו צריך לעבוד".

 

"ידעתי לשמור על הזהות שלי כמאמן" (ערן לוף)

 

בהמשך ישיר לכך נשאל בלבול על החופש המקצועי שעשוי להילקח ממנו ואם יהיה הקובע הבלעדי בנבחרת הצעירה, למשל בבחירת הסגל: "עברתי דרך מאוד ארוכה של 14 שנים בתחום האימון, וגם היום בשום מועדון – לא בבאיירן ולא במנצ'סטר – אין בלעדיות למאמנים. דברים נעשים בהתייעצות ועם הרבה כבוד. בסופו של דבר תמיד הסתדרתי והשארתי דלת פתוחה בכל מקום שעבדתי".

 

לסיום התחייב המאמן כי בשונה מאריק בנאדו, אין בכוונתו להתפטר והצהיר כי יכבד את חוזהו כמאמן הנבחרת הצעירה: "ידעתי לאן אני הולך ואני בא ממקום של עשייה. זה תפקיד ממלכתי מבחינתי, תפקיד עם הרבה מאוד כבוד ואני אנסה לנצל זאת לטווח הארוך. אשמח להישאר תקופה ארוכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי