גורש ולביא יתורגלו בהרכב. ניר ביטון: "זהבי מודל לחיקוי"

גורש במדי הנבחרת. מוכן להופעת בכורה
גורש במדי הנבחרת. מוכן להופעת בכורה | צילום: אודי ציטיאט

שוער ב"ש יזכה לקרדיט, גם קשר מכבי חיפה יערוך בכורה. וגם: הקפטן הבא

(גודל טקסט)

עידן המאמן אלישע לוי לקראת מוקדמות מונדיאל 2018 יוצא היום לדרך באימון שתקיים הנבחרת בבית הנבחרות בשפיים, ולאחר מכן תמריא למחנה אימונים באוסטריה לקראת משחק הידידות נגד נבחרת סרביה ביום שלישי.

 

המאמן הלאומי החדש ושני עוזריו רפי כהן ועמיר תורג'מן מתכננים להציב את ההרכב שיתבסס על השחקנים הנמצאים בכושר הטוב ביותר והוכיחו זאת במשחקי סיום העונה.

 

 

המטרה של לוי והצוות שלצדו תהיה לבחון במהלך האימונים באוסטריה את שיתוף הפעולה בין הקשר הצעיר נטע לביא – שיערוך הופעת בכורה בנבחרת – לצדם של ביברס נאתכו וניר ביטון. בין הקורות מתכנן אלישע לוי להציב את שוער האלופה הפועל באר שבע, דודו גורש בן ה–37 שישחק גם כן לראשונה הודות לעובדה כי לו עדיפות על בוריס קליימן שחלה ירידה ביכולתו.

 

לביא. קרדיט בהרכב גם בנבחרת ישראל (דני מרון)

 

בסגל המוזמן אין מגן ימני טבעי ונותר רק שרן ייני מוויטסה שיוכל למלא את התפקיד . ייני שיחק בשני הקמפיינים הקודמים בעיקר בקישור האחורי ובאימונים החל מהיום יבדקו את מועמדותו לעמדת המגן הימני.

 

בנושא קפטן הנבחרת, לוי דחה את ההחלטה וכוונתו היא לקיים שיחת הבהרה בין ערן זהבי לדקל קינן, בשל אמירותיו הקשות של קפטן מכבי ת"א בראיון שערך אתמול. מסתמן כי את הבלם טל בן חיים, שהיה הקפטן בקמפיין האחרון, יחליפו בצוותא ערן זהבי וניר ביטון.

 

זהבי. שיחת הבהרה בשל דבריו בראיון (עדי אבישי)

באימון אמר הקשר ניר ביטון: "זה טוב שיש ציפיות ממני, אבל זה לא מסתכם בי אלא בנבחרת כולה. התוצאות יגיעו אם נשחק ביחד ונהיה אחד בשביל השני".

קשר סלטיק התייחס גם לעונה הטובה שלו בסקוטלנד שהסתיימה באליפות נוספת: "לשחק מעל 50 משחקים בעונה ולקבל מילים טובות מהמאמן ומהשחקנים זה דבר שמעלה את הביטחון העצמי. זו אולי לא ליגה סקסית, אבל היא מאוד קשה. אני במועדון עצום וכמובן שכמו כל שחקן אני חולם על אנגליה, גרמניה או ספרד, אבל זה עוד רחוק ממני. 

ביטון מול קרואטיה. אז הוא היה הקפטן (אודי ציטיאט)

לסיכום התייחס ביטון גם לסוגיית סרט הקפטן בנבחרת: "אני רוצה להיות חלק מהנבחרת ולייצג את המדינה ולא חושב על כך מעבר לזה. ערן זהבי ראוי להיות קפטן, הוא הישראלי הכי מצליח היום ומודל לחיקוי עבור כולם. אני לא מעורב בין מה שקרה בינו לבין קינן, אבל גם אני מקלל לפעמים וזה חלק מהכדורגל. אני בטוח שאף אחד לא התכוון לפגוע".

בלם הפועל ב"ש שיר צדק התייצב גם הוא בעמדת הראיונות והתייחס לתקרית בין זהבי לקינן: "בנבחרת לא צריך להיות דם רע, אבל זה כדורגל ויש טראש טוק. אף אחד לא ירים גבה אם זהבי יהיה קפטן הנבחרת, הוא שחקן מוערך. אלישע בכלל לא דיבר איתנו על הנושא הזה".

 

ההרכב שיתורגל בימים הקרובים: דודו גורש, שרן ייני, רמי גרשון, שיר צדק (איתן טיבי), אופיר דוידזאדה, נטע לביא, ביברס נאתכו, ניר ביטון, מאור מליקסון, ערן זהבי, מואנס דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי