דסה: "ברגע שנזייף, אפילו קצת, אז אנחנו נקבל בראש"

| צילום: עדי אבישי

מגן הנבחרת לפני איטליה. נאתכו עשוי לאבד מקום ב-11, גורש יפתח בשער

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המפגש היוקרתי עם איטליה – משחק שיפתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. "זה משחק שכל שחקן רוצה לשחק בו, חלום. זה משחק ראשון בקמפיין, מאמן חדש, האצטדיון הביתי מלא, אדרנלין מטורף", אמר אלי דסה בהתרגשות. 

מגן מכבי ת"א הוסיף: "אנחנו אנדרדוג, אבל נעשה את המקסימום. אנחנו צריכים להאמין בכל קמפיין מחדש. התוצאות נקבעות בסוף. במשחק עצמו נצטרך להיות מלוכדים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה מבחינה הגנתית. ברגע שנזייף, אפילו בקצת, נקבל בראש. אנחנו צריכים להיות ממוקדים ומרוכזים".

 

 

אלישע לוי, שיערוך בכורה רשמית כמאמן הנבחרת ביום שני, ממשיך לגבש את ההרכב שישחק מול ג'יאנלואיג'י בופון וחבריו. לפי האימונים עד כה, המאמן בונה על שחקני ההגנה של הפועל באר שבע, אלופת המדינה להזכירכם.

 

גורש, צפוי לקבל קרדיט בשער (עדי אבישי)

 

דודו גורש, ששיחק לראשונה במדי הנבחרת מול סרביה, יקבל את הקרדיט בשער על חשבונם של בוריס קליימן ואריאל הרוש. המגנים צפויים להיות בן ביטון ואופיר דוידזאדה, כשאליהם יצטרפו הבלמים שיר צדק ואיתן טיבי שלא שיחק מול הנבחרת הצעירה בשל רגישות בשריר.

 

בקישור, לראשונה זה זמן רב, מקומו של ביברס נאתכו לא מובטח, כאשר איתו מתחרים גם ניר ביטון, שרן ייני ואייל גולסה. בקישור ההתקפי צפוי שיתוף פעולה ראשון בין ערן זהבי לעומר אצילי כשאליהם יצטרף טל בן חיים. החלוץ שיפתח יהיה תומר חמד או מואנס דאבור.

 

עמיר תורג'מן, אחד מעוזריו של אלישע לוי, ימריא לאיטליה כדי לעקוב מקרוב אחרי היריבה במהלך משחק האימון שלה מול צרפת (חמישי, 21:40, שידור ישיר בספורט2).

 


מה הם מכינים לאיטליה? (עדי אבישי)

 

בתוך כך, ההתאחדות ופיפ"א אישרו את בקשתה של שרת הספורט ח"כ מירי רגב לקיים דקת דומייה מול איטליה לזכר קורבנות אסון רעידת האדמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי