Sport1 Banner

נגיעה מהפלייאוף: הצעירה ניצחה 0:4. תצליח להעפיל?

החבורה של בלבול תעשה את זה?
החבורה של בלבול תעשה את זה? |

הנבחרת הביסה את אלבניה. המטרה: להתברג בין 4 הסגניות הטובות ביותר

(גודל טקסט)

המאבק על המקום ביורו 2017 עד גיל 21 בשיאו, והערב נבחרת ישראל עשתה את המוטל עליה כשניצחה 0:4 את אלבניה. החניכים של מרקו בלבול היו עדיפים בכמה רמות מעל האורחים, סיימו במקום השני בבית והשאירו לעצמם סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף העליה.

אז למה הכחולים לבנים צריכים לקוות בשביל לסיים בתור אחת מארבע הסגניות הטובות בבתים להשתרבב לפלייאוף? אוסטריה למעשה כבר הבטיחה את מקומה כך שנותרו שלוש מקומות בלבד. ישראל נמצאת כרגע עם 15 נקודות והפרש של תשעה שערי זכות מה שמציב אותה במקום השלישי. 

בבית 6, ספרד הביסה את אסטוניה 0:4 ואם קרואטיה לא תנצח מחר את שבדיה, הספרדים שנמצאים עם 17 נקודות והפרש של 12 שערי זכות יבטיחו גם הם את מקומם בפלייאוף. כך שבכל אופן ישראל תסיים מתחת לסגנית בבית זה. בבית 1, הסגנית בלגיה תשחק מחר מול לטביה, אבל התוצאה בכל מקרה לא תיכלל בגלל שהלטבים עם המאזן הגרוע ביותר בבית זה, מה שמציב את חבורתו של בלבול מעל לבלגים.

מתוך כך, ישראל צריכה לעקוב אחר התוצאות של סרביה ונורבגיה שישחקו מחר. הנורבגים יצאו למשחק חוץ בקזחסטן כשכל תוצאה מלבד ניצחון, תכניס את הכחולים לבנים לפלייאוף. במשחק השני, סרביה תארח את סלובניה וגם מעידה שלה יכולה לשלוח את החבורה של בלבול למשחקים המכריעים בחודש הבא.


גוזלן. שער מדהים שפתח את החגיגה (עדי אבישי)

נחזור למשחק המרשים של ישראל. זה התחיל עם שער מדהים של שובלן גוזלן בדקה ה-18, שקיבל כדור ארוך ממיכאל אוחנה, עצר מהאוויר ולא התבלבל מול השוער האלבני. שתי דקות לפני הירידה להפסקה כבש עומרי אלטמן את שערו השלישי בשני המשחקים האחרונים והכפיל את היתרון.

המחצית השניה המשיכה בשליטה מוחלטת של הכחולים לבנים. בדקה ה-55 דן ביטון סובב בעיטה חופשית אדירה שפגעה במשקוף, נתקלה בגבו של השוער ונכנסה פנימה. דור חוגי חתם את התוצאה וסידר 0:4 מושלם שמשאיר הרבה תקוות.

עוד באותו נושא: ישראל, נבחרת אלבניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי