ראמוס: אי אפשר להיות רגועים מול ישראל

סרחיו ראמוס מגיע למחנה הנבחרת
סרחיו ראמוס מגיע למחנה הנבחרת | צילום: אתר ההתאחדות הספרדית

שחקני נבחרת ספרד התכנסו לקראת המשחק, אוליבר ישפוט. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

אחרי שכולם סיימו את המשחקים עם הקבוצות, התכנסו היום (שני) שחקני נבחרת ספרד לקראת המשחק מול ישראל ביום שישי הקרוב בחיחון במוקדמות מונדיאל 2018.

 

הבלם סרחיו ראמוס אמר: "אנחנו לא יכולים להיות רגועים מול שום יריבה. ננסה להשיג את מקסימום הנקודות האפשרי. אני ופיקה אוהבים להתגרות אחד בשני, אבל עכשיו שאראה את פיקה אתן לו חיבוק. המשחק מול ישראל חשוב לנו כקבוצה". השוער פפה ריינה הוסיף: "אסור לנו להיות רגועים. אנחנו צריכים להיות צנועים ולדעת שאנחנו עלולים לסבול מול ישראל. זה משחק חשוב למיקום בבית".

 

 

הקשר אסייר יראמנדי נקע את הקרסול ונמצא בספק למשחק. קיימת אפשרות שהמאמן ז'ולן לופטגי יזמן שחקן אחר במקומו.

 

בעניין אחר, מייקל אוליבר האנגלי מונה לשפוט במשחק. אוליבר גרם לכעס רב אצל ז'וזה מוריניו בהפסד של מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי ברבע גמר הגביע האנגלי אחרי שהרחיק את אנדר הררה (בסגל של 'לה רוחה') בגין שתי עבירות מפוקפקות שביצע על אדן הזאר. כזכור, אחרי המשחק מוריניו תקף את השופט: "למייקל אוליבר יש פוטנציאל גדול, אבל עם מנצ'סטר יונייטד אנחנו חסרי מזל איתו. בארבעה משחקים הוא פסק נגדנו שלושה פנדלים וגם שלף כרטיס אדום בשלב מוקדם ואני לא יכול לשנות זאת". פיל ג'ונס אף נראה אומר לשופט "פאק אוף".

 

פרשני הכדורגל בספרד כועסים על המאמן ז'ולן לופטגי שלא ניצל את ההזדמנות לזמן לסגל שחקנים צעירים שאפשר היה להריץ אותם מול ישראל החלשה יחסית ובמשחק ידידות נגד צרפת שלא קובע דבר. פרשנים ב"אס" כתבו, כי ציפו לזימונים של שחקנים צעירים במקום שחקנים כמו הררה ואסייר יראמנדי. "מסתבר שלופטגי מעדיף שחקנים שעבדו איתו בנבחרות הצעירות כמו יראמנדי, פדרו, ג'רארד דאולפאו ואנדר הררה ששיחקו תחתיו בנבחרת הצעירה מאשר צעירים שכרגע אפשר להריץ אותם במשחקים כאלה", נכתב. הכעס הגדול הוא בגין אי זימונו של רוקה מסה, קשר לאס פלמאס, שמגלה יכולת נפלאה ונמצא תחת מעקב של קבוצות כמו יובנטוס, באיירן מינכן וליברפול.

 

צפו בתמונות מההתכנסות:

 

 ¡Y con @isco_alarcon ya están todos los internacionales concentrados! ¡Comienza una semana intensísima! #SEFlivepic.twitter.com/DNbjPgpw59

— Selección Española (@SeFutbol) March 20, 2017

 

 

@SergioRamos: "No podemos relajarnos ante ningún rival. Debemos sumar el máximo de puntos posible" #SEFlivepic.twitter.com/BMYc5iOyiP

— Selección Española (@SeFutbol) March 20, 2017

 

 

 ¡Llega @Koke6 a la concentración en el @HotelSEFutbol! #SEFlivepic.twitter.com/czL5IgrKjf

— Selección Española (@SeFutbol) March 20, 2017

 

 

 ¡Llegan los internacionales del @ManUtd_Es! ¡Bienvenidos, @D_DeGea y @AnderHerrera! #SEFlivepic.twitter.com/uQAPUVt4Sj

— Selección Española (@SeFutbol) March 20, 2017

 

 

 ¡Hola ! ¡Bienvenidos, @_Pedro17_, @JordiAlba, @DaniCarvajal92 y @nachofi1990! #SEFlivepic.twitter.com/7pnKUlIivD

— Selección Española (@SeFutbol) March 20, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי