מסתמן: גם קליימן וחיימוב לא יוזמנו לסגל הנבחרת בעתיד

קליימן
קליימן | ערן לוף

בדומה להרוש, גם שוערי באר שבע ובית"ר יישארו מחוץ לסגל לאחר שביקרו את אלישע לוי. קשר מכבי ת"א שוחרר, גם אלי דסה ייבדק

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה את מחנה האימונים בגרמניה ומחר (שישי) תקיים אימון באצטדיון רמת גן כהמשך ההכנות למשחק הידידות נגד נבחרת מולדובה ב-6 ביוני ונגד נבחרת אלבניה במוקדמות מונדיאל 2018  ב–11 ביוני.

לאחר פרשת ההשעיה של השוער אריאל הרוש והחלוץ תומר חמד שהעבירו ביקורת על המאמן אלישע לוי, מתלבט המאמן בעמדת השוער בין הוותיק דודו גורש לשוער העתיד של הנבחרת עומרי גלזר. כעת מסתמן כי שני השוערים בוריס קליימן מבית"ר ירושלים וגיא חיימוב מהפועל באר שבע לא יוזמנו בעתיד הקרוב בשל הביקורת נגד המאמן הלאומי על אי זימונם. בנוסף לשוערים שבסגל מועמדים לזימון גם יואב ג'רפי ואריק ינקו.

 

כזכור, חיימוב וקליימן ביקרו באצמעות הרשתות החברתיות את השארתם מחוץ לסגל, וככל הנראה הדלת נסגרה בפניהם, לפחות בעידן המאמן הנוכחי.

המחנה שימש למעשה גיבוש מחדש. על פי גורמים בנבחרת מטרת קיום המחנה בגרמניה הושגה בעיקר בשילוב מחדש של שחקנים ותיקים כמו יוסי בניון, טל בן חיים הבלם והשוער דודו גורש לצדם של שחקנים צעירים כמו מנור סולומון, עומרי גלזר ודוד קלטינס.


אלישע לוי, לא מוכן לסלוח על ביקורות (ערן לוף)

במהלך המחנה החמירה פציעתם של אלי דסה ואבי ריקן שיצאו לא כשירים. השניים עברו בדיקה אצל רופא הנבחרת מארק רוסנובסקי והוחלט לשחרר את ריקן שסובל ממתיחה. דסה ינסה לשוב לאימונים ובהמשך יוחלט לגבי כשירותו.

הקפטן ערן זהבי יצטרף לאימוני נבחרת ישראל ביום ראשון באימון שיערך במתחם בית הנבחרות בשפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי