איינבינדר: בכל זימון אני בא כדי להוכיח את עצמי

איינבינדר. קוצר מחמאות
איינבינדר. קוצר מחמאות | צילום:AFP

נבחרת ישראל נחתה אחרי מחנה האימונים בברלין ורשמה קפיצה נאה למקום ה-55 בדירוג פיפ"א. רפאלוב: "לא חושב שמישהו מביים פציעה"

(גודל טקסט)
רגע לפני המפגש עם אלבניה, נבחרת ישראל נחתה בנמל התעופה בן גוריון לאחר שקיימה מחנה אימונים בברלין. שחקני הנבחרת יקיימו כבר מחר (שישי) אימון בוקר באצטדיון רמת גן.


ביום ראשון תקיים הנבחרת אימון במתחם האימונים בבית הנבחרות בשפים לקראת המשחק הידידותי נגד מולדובה ב-6 בחודש באצטדיון בנתניה. מהסגל שוחרר אבי ריקן הפצוע ובמקומו עשוי המאמן אלישע לוי לצרף שחקן אחר. הקפטן ערן זהבי יגיע לאימון הנבחרת ביום ראשון.


הקשר דן איינבינדר אמר לקראת המשחק: "למשחק נגד נבחרת מולדובה יש חשיבות גדולה כי זה משחק אימון טוב לפני משחק רישמי והוא יגרום לנו להיכנס עוד קצת לכושר. חשוב לנסות לנצח את מולדובה כדי לבוא עם אנרגיה טובה לקראת אלבניה. אני מרגיש שהמאמן אלישע לוי נתן לי הרבה ביטחון, עם דקות משחק והרבה ביטחון בקבוצה ובנבחרת".



איינבינדר. רוצה להוכיח את עצמו (AFP)




"חשוב שקהל האוהדים יגיע לעודד זה ייתן אנרגיות לשחק מול מגרש מלא ולנצח את שני המשחקים ", הוסיף הרכש החדש של הפועל באר שבע. "כל פעם שאני מזומן לנבחרת אני רוצה להוכיח שמקומי על המגרש כמו כולם. יש מאמן ואנחנו מכבדים כל החלטה שלו במאה אחוז ".


ליאור רפאלוב אמר: "המחנה היה חשוב אחרי העונה האינטנסיבית של חלק מהשחקנים כדי להתרחק ולהתגבש אחרי ההפסד לספרד. המשחק נגד מולדובה הוא משחק טוב כדי לנסות דברים שאותם קשה לנסות במשחקים רשמיים או לנסות שיטה או שתיים נוספות על ידי המאמן".



רפאלוב. היה חסר מזל העונה (Gettyimages)


"אני לא חושב אפילו באחוז אחד שמישהו ביים פציעה", הוסיף כוכב קלאב ברוז'. "המטרה היא המשחק נגד אלבניה והקריאה היא לקהל להגיע ולעודד. אישית, הייתה לי עונה חסרת מזל. החמצתי ארבעה חודשים בגלל ניתוח ושמח שחזרתי לפלייאוף בבלגיה. חזרתי ואני שמח להיות פה אני תמיד אתן את כולי".


אמנם אי אפשר לייחס חשיבות רבה מדי לדירוג פיפ"א, אבל הנבחרת של אלישע לוי רשמה קפיצה של שמונה מקומות למקום ה-55 בדירוג העולמי.


הנבחרת שעשתה את הקפיצה הגדולה ביותר היא ניו זילנד שעלתה למקום ה-95 וקפצה 17 מקומות בדירוג. נבחרת פולין עלתה למקום העשירי ולראשונה בתולדותיה נרשמה בטופ 10 של הדירוג.


שלושת המקומות הראשונים נותרו בעינן. ברזיל ראשונה, ארגנטינה במקום השני וגרמניה שלישית. את הטופ 5 מעטרות עוד שתי נבחרות מדרום אמריקה, צ'ילה שבמקום הרביעי וקולומביה החמישית. צרפת במקום השישי, בלגיה בשביעי, פורטוגל בשמיני, שווייץ תשיעית ויריבת ישראל במוקדמות המונדיאל ספרד סוגרת את הרשימה הבכירה. איטליה אגב במקום ה-12.


New #FIFARanking
Brazil still lead
Poland reach top 10
New Zealand biggest climbers of the month
➡️https://t.co/2glOAoyLompic.twitter.com/5cSuVtYcCf

— FIFA.com (@FIFAcom) June 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי