שחקן אלבניה: הפסדנו לישראל בגלל השופט, באים לנצח בגדול

לורנצו אינסינייה מול אלסייד היסאיי
לורנצו אינסינייה מול אלסייד היסאיי | Gettyimages

אלסייד היסאיי דיבר לקראת המשחק ביום ראשון: "ההפסד בסיבוב הקודם היה אחד למיליון. באים לנצח בחיפה, כל תוצאה אחרת תאכזב אותנו"

(גודל טקסט)
שלושה ימים לאחר ההפסד המביך ללוקסמבורג (2:1) וארבעה ימים לפני המשחק הקריטי בחיפה מול נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל, דיבר היום (רביעי) אלסייד היסאיי שחקן ההגנה של אלבניה ונאפולי.

 

המגן, ששיחק העונה 34 משחקים בסרייהא', אמר לתקשורת האלבנית: "אני מקווה שנשכח מהר מההפסד נגד לוקסמבורג, אבל ברור שהמצב לא קל. אני מקווה שהכל ישתנה אם ננצח את ישראל ונראה שההפסד ללוקסמבורג היה מקרי בלבד".


 

הפרסומים על עזיבתו של המאמן ג'אני דה ביאסי: "מקווה שנשכנע אותו להישאר, אבל קראתי על כך בתקשורת האיטלקית ויש שם כל מיני פרסומים. אמרו שאני מועמד לברצלונה, אז אני אשחק בברצלונה? אם המאמן עוזב לסין אנחנו לפחות זכאים לשמוע את זה ממנו והוא לא אמר לנו מילה. אני מאמין שימשיך".

 

ההפסד מול לוקסמבורג: "זה רגע רע, אבל דברים כאלה יכולים לקרות. זה לא הפסד שאמור להפיל אותנו. היו לנו הפסדים בעבר והתאוששנו. ההפסד הזה הזיק יותר מאחרים, כי יש לנו חבורה של שחקנים מצוינים. נצטרך להראות את היכולות שלנו נגד ישראל".


בן שהר. האלבנים לא חוששים (ערן לוף)
בן שהר. האלבנים לא חוששים (ערן לוף)

האווירה בנבחרת
: "מצוינת. כולנו מאוחדים ונחושים להראות לעולם במשחק נגד ישראל מי אנחנו באמת. אין לנו קליקות בנבחרת. כולנו אוהבים הומור ואין מריבות. הראנו נגד ספרד ואיטליה שאנחנו יכולים לשחק טוב. ניקח את הטעויות שלנו ונתקן אותן מול ישראל. כשאתה לא מנצח כמה משחקים אתה חייב לבוא עם ניצחון גדול. אנחנו עובדים על הטעויות שעשינו".

 

המשחק נגד ישראל: "זה המשחק האחרון העונה ואנחנו רוצים לצאת עם טעם טוב לחופשות. אנחנו באים לנצח. כל תוצאה אחרת תאכזב אותנו. שיחקנו ביורו ועשינו כמה דברים גדולים. רצינו לשחק ברוסיה במונדיאל, אבל בבית כזה קשה להצליח. אנחנו לא בסופו של עידן. יש לנו הרבה צעירים מוכשרים. אנחנו רוצים לחזור לאלבניה במצב רוח טוב ורגועים. ההפסד שלנו לישראל קרה בגל האדומים של השופט. זה הפסד של אחד למיליון. אני מאמין שעם 11 שחקנים ננצח בישראל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי