אלישע לוי לשחקנים: רואה שכולכם מחויבים להצלחת הנבחרת

תומר חמד
תומר חמד | צילום: דני מרון

בנבחרת מנסים להתרכז במפגש מול איטליה (שלישי, 21:45) והמאמן ניסה להחדיר אמונה לקראת המשחק מול היריבה שספגה תבוסה מספרד. הרוש צפוי להחליף את גלזר, אלמוג כהן יאבד את מקומו ב-11. וגם: הרצון לשכוח מזהבי

(גודל טקסט)

בצל הפרישה הדרמטית של ערן זהבי וההפסד המאכזב למקדוניה, תפגוש נבחרת ישראל מחר (שלישי, 21:45) את איטליה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. שחקני הנבחרת הגיעו אמש לרג'יו אמיליה והערב יקיימו את האימון המסכם באצטדיון מאפיי ואת מסיבת העיתונאים בה ישתתפו המאמן אלישע לוי והקפטן המסתמן, טל בן חיים הבלם.

מאז ההגעה לארץ המגף ניסו שחקני הנבחרת להתעלם מסערת זהבי. "חובה להתעסק מעכשיו רק במשחק נגד איטליה. אנחנו נבחרת ישראל ואין כאן מקום להתעסק בחשיבה על מהלכים שלא היינו שותפים להם. זהבי לא עדכן אף אחד בהחלטות שקיבל".

אלישע לוי ערך אסיפה לשחקנים בה אמר: "ההפסד למקדוניה כבר היסטוריה והוא מאחורינו. מחר משחקים נגד איטליה, מהבולטות באירופה, ואסור לנו שנשחק נגדם כמו ששיחקנו בשבת. כולכם מחויבים להצלחת הנבחרת, כך אני רואה את זה. שימו בצד את ההחמצות נגד מקדוניה ולהיות יותר מרוכזים".

בנבחרת חוששים שאיטליה תבוא להחזיר את הכבוד האבוד שלה בעקבות התבוסה לספרד (3:0) בשבת. אלישע לוי אמור לבחור את הקפטן המחליף ואם לא תהיה הפתעה מי שילבש את סרט הקפטן שהשליך זהבי יהיה כאמור בלם מכבי תל אביב טל בן חיים, שכזכור היה הקפטן לפני זהבי. אם המאמן יחליט לפתוח עם יוסי בניון, לו זו תהיה הופעתו ה-100 במדים הלאומיים, קשרה של בית"ר ירושלים יענוד את סרט הקפטן.

מסתמן שהמאמן הלאומי יערוך מספר חילופים מאותו הרכב תמוה משהו שפתח מול מקדוניה. נראה שהשוער עומרי גלזר ישלם את המחיר על היכולת החלשה מול מקדוניה ואריאל הרוש צפוי לתפוס את מקומו. צריך לציין שחלק מהגורמים בצוות המקצועי סבורים שגלזר צריך להמשיך לפתוח עד סיום הקמפיין.

תומר חמד. יפתח במקום זהבי
תומר חמד. יפתח במקום זהבי (דני מרון)

דוד קלטינס אמור לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של בן ביטון שקרע את שריר הירך במשחק הקודם. אלמוג כהן שלא הרשים במשחק האחרון אמור למצוא את הספסל ובמרכז המגרש יפתחו ביבראס נאתכו ומרואן קבהא. תומר חמד יפתח בחוד ההתקפה ולאחר האימון המסכם יוחלט מי יחליף את מאור מליקסון, דן איינבינדר או ליאור רפאלוב.

עוד לפני היציאה לאימון ומסיבת העיתונאים יקיים אלישע לוי אסיפה עם השחקנים, גם יושב ראש ההתאחדות עופר עיני צפוי להגיע לאיטליה ולדבר עם שחקני הנבחרת. לאחר שימונה הקפטן, יערכו השחקנים שיחה ללא השתתפות הצוות המקצועית. אחד מהם אמר לספורט1: "אנחנו משחקים נגד איטליה ואסור ליצור רצף של הפסדים. זה משחק המבחן שלנו להחזיר את הכבוד ואת האוהדים להתחבר לנבחרת ישראל".

אלישע לוי. זה גם המבחן שלו (ערן לוף)
אלישע לוי. זה גם המבחן שלו (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי