דוד קלטינס: הכדורגל הישראלי בכיוון הנכון

דוד קלטינס
דוד קלטינס | ערן לוף

"מודע לכוח המיוחד של טדי", "מצפים לנצח את ליכנשטיין", "ארבע נקודות יהיה טוב", "אחרי איטליה דיברו כאילו הובסנו". כוכב בית"ר ירושלים פותח את הלב בראיון מלא אמונה

(גודל טקסט)
בזמן שהזימונים של אלישע לוי גוררים ביקורת ללא הפסקה, אחד השמות הבטוחים ביותר בסגל נבחרת ישראל הוא דוד קלטינס. אחרי שהוא פתח עונה נהדרת במדי בית"ר ירושלים וגם סיפק הופעה טובה מול נבחרת איטליה, הוא פותח את הלב לקראת המשחק מול ליכנשטיין בו הוא מספר על ההתרגשות לקראת המשחק הנבחרת באצטדיון טדי, המפגש מול הספרדים והתקוות להגשים את החלום – לעלות לטורניר גדול.


דוד קלטינס אמר לקראת המשחק: "אני חושב שרוסלן ברסקי הוא שחקן מצוין, אני לא מתייחס לביקורות מקבוצות אחרות. יש מאמן והוא קובע את הזימונים. אנחנו מצפים לנצח את ליכנטשיין, אני מאמין שעם טדי מלא אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה מול נבחרת ספרד. ארבע נקודות משני המשחקים הראשונים יהיו טובים עבורנו. חלק גדול מהשחקנים חושבים שהנבחרת צריכה לשחק בטדי, אני בטוח שביום שני מול ספרד הכוחות של טדי יראו לכולם למה. יש המון אוהדים באזור המרכז שירצו להגיע לטדי. בתור שחקן של בית"ר ירושלים אני יודע היטב שהאוהדים בטדי יכולים לתת לנו משהו מיוחד".




המפגש מול ספרד: "אינייסטה לא יהיה, אין ספק שהם נבחרת מדהימה. יש להם שחקנים מהטופ העולמי. ברצינות, יש להם לפחות שלושה סגלים ששייכים לטופ העולמי. כולנו צריכים לדעת איפה אנחנו נמצאים לעומת נבחרת ספרד. אחרי איטליה דיברו כאילו הובסנו, בירושלים עם הדחיפה של הקהל אנחנו מאמינים".


המעמד שלו בנבחרת ישראל
: "אני שחקן צעיר ומה שחשוב בשבילי כרגע זה להיות חלק מהנבחרת. בצעירה עשינו קמפיין מיוחד עם 21 נקודות מתוך 30, אנחנו תמיד חולמים ומכוונים להיות הכי טובים. הכול מתחיל באמונה, ואם אנחנו נקבל את התמיכה של הקהל, אז בסופו של דבר נעש האת זה. יש כישרונות בכדורגל הישראלי, אנחנו בכיוון הנכון למרות שזה לא תמיד נראה ככה". 


דוד קלטינס. יש הרבה כישרון בנבחרת (עדי אבישי)

דוד קלטינס. יש הרבה כישרון בנבחרת (עדי אבישי)


על בוריס קליימן: "אני לא יודע אם ההפסד היה קשור לעובדה שסתיו שושן שיחק במקום בוריס קליימן. שניהם שחקנים טובים. היינו צריכים לשחק גם עם סתיו בשער. אנחנו יודעים שההזדמנות הגיעה לסתיו". 


בוריס קליימן. מאמינים בו (דני מרון)

מאמין בו. קליימן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי