צפו: עטר תורגל בהרכב לליכטנשטיין במקום בן חיים

אלישע לוי עם אלירן עטר
אלישע לוי עם אלירן עטר | דני מרון

הנבחרת קיימה הערב (רביעי) אימון בשוויץ ובו קלטינס תורגל כמגן ימני. חלוץ מכבי תל אביב אמור לפתוח לצד רפאלוב וחמד. צפו בחלקים מהאימון

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) אימון בן שעה וחצי באחד ממגרשי הכדורגל בעיר סנט גלאן. המאמן אלישע לוי תרגל את ההרכב בו אמור חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר לפתוח על חשבון חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים. דוד קלטינס תורגל כמגן ימני.


הצוות המקצועי מתכוון לאפשר למספר שחקנים מנוחה או ישיבה על ספסל המחליפים, כאשר בין היתר קשר אינגולשטאט אלמוג כהן מוצהב וישוב להרכב מול ספרד.



 



הנבחרת תצא מחר בבוקר באוטובוס מרחק שעה ורבע מסנט גאלן לואדוז ליכטנשטיין ותקיים בערב את האימון המסכם. יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לא יצא עם הנבחרת למשחק.




שחקן בנבחרת אמר כי הכוונה היא לנצח את ליכטנשטיין ולהגיע בהרכב החזק ביותר למשחק היוקרתי והאחרון בטורניר ביום שני נגד נבחרת ספרד. המאמן הלאומי תרגל הערב רק את ההתקפה בו לצד עטר וחמד תורגל ליאור רפאלוב. לגבי הקישור וההגנה והאפשרות שניר ביטון יזכה למקום  בקישור האחורי וחאתם עבד אלחמיד ישחק במרכז ההגנה לצדו של הקפטן טל בן חיים, תתורגל רק מחר באימון המסכם. שחקן בנבחרת אמר לקראת המשחק: "אין שום משחק קל בכדורגל. חובה לנצח ואז לחשוב על ספרד הגדולה". למשחק נגד נבחרת ספרד ביום שני באצטדיון טדי בירושלים נותרו פחות מ–500 כרטיסים.


אלירן עטר ואלישע לוי (דני מרון)
אלירן עטר ואלישע לוי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי