הנבחרת המריאה לכרתים, דוסון: "יוון נבחרת חזקה משפגשנו"

שון דוסון
שון דוסון | דני מרון

עודד קטש ושחקניו יצאו למשחק החוץ (שני, 17:00) במוקדמות אליפות העולם, הגארד הוסיף: "ניתן את המקסימום. כולנו באותו גיל ויש חיבור בינינו, יש יותר חיבור"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל המריאה הבוקר לכרתים לקראת המשחק מחר (שני, 17:00) נגד יוון. בנבחרת מגיעים להתמודדות במומנטום חיובי לאחר הניצחון במשחק הפתיחה על אסטוניה, אך הפעם תתייצב מנגד יריבה חזקה יותר בדמות הלוחמים היווניים.

למרות שרשמו ניצחון דחוק על בריטניה לאחר הארכה, בנבחרת לא מזלזלים ביוון שתתחזק הפעם בשחקניה המקומיים של פנאתנייקוס – ניק קלאתס, יאן וויוקאס ותנאסיס אנטטוקומפו. מנגד, יואניס בורוסיס שלהט עם 27 נקודות ושמונה ריבאונדים במשחק הראשון לא ישחק מחר לאחר ששב לליגה הסינית לבקשת קבוצתו.

הנבחרת שבה להתאמן אתמול בערב לאחר הניצחון על אסטוניה וערכה אימון בסגל מלא הכולל 14 שחקנים, כשיפתח זיו ועוז בלייזר ששוחררו מהמשחק הראשון, הצטרפו לחבריהם. השניים הצטרפו לטיסה לכיתים ורק בשעה 18:00 יקבע קטש את שנים עשר השחקנים שיתלבשו למשחק מול יוון.

"זו נבחרת הרבה יותר חזקה מהנבחרת שפגשנו עד עכשיו, אבל ננסה לא להתעסק בזה יותר מדי", אמר שון דוסון לקראת המשחק, "ברור שאנחנו צריכים להגיע במאה אחוז לכל משחק. אנחנו מתאמנים קשה, עובדים על הטקטיקות שלנו ומביאים אנרגיות. נבוא באותה אגרסיביות לא משנה מי היריבה. אנחנו באים לתת את המקסימום".


דוסון. מוכנים לתת את המקסימום במפגש ביוון (דני מרון)

הגארד התייחס גם ליכולת מול האסטונים ולהבדלים בין המחציות: "יחסית למשחק הראשון זה היה משחק מצוין בשבילנו, לפחות במחצית השניה. אנחנו מסתכלים על הדברים החיוביים והשליליים ובאים מוכנים למשחק הבא. ההבדלים בין המחציות אלה דברים בלתי נמנעים. לא היו לנו משחקי הכנה, לא היה זמן לבדיקות כך שכל הניסויים היו בחצי הראשון, בחצי השני כולם הבינו מה צריך לעשות יותר טוב".

"זה משהו שקורה בנבחרת, לא צריך להתייחס לזה יותר מדי", הוסיף דוסון על כך שעלה מהספסל במשחק ביום שישי, "זה לא כל כך משנה, בכל זאת שיחקתי דקות כמו כולם ותרמתי את החלק שלי כמו כולם. ניצחנו בעשרים הפרש וזה מה שמשנה", על האווירה בנבחרת אמר הגארד: "האווירה שונה. זה אנשים שונים, אנשים שחלקם בגיל שלי וששיחקתי עם חלקם בעתודה. כולנו באותו גיל בערך אז יש יותר חיבור. נעים לשחק ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי