קטש: במובן מסויים, הפסדנו כבר במחצית הראשונה

עודד קטש
עודד קטש | אתר רשמי

מאמן נבחרת ישראל התייחס לתבוסה 82:61 ליוון במוקדמות אליפות העולם: "סבלנו מחוסר ניסיון, אבל מסתכלים קדימה" ג'ייק כהן: "זה רק המשחק השני שלנו, אי אפשר לצפות שנשחק מושלם"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל ספגה היום (שני) הפסד ראשון תחת עודד קטש, כשהובסה 82:61 ביוון במסגרת מוקדמות אליפות העולם 2019.


המאמן עודד קטש אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "בשבוע האחרון הייתי מרוצה מהחוויה שעברנו, רק התחלנו משהו חדש ובנינו נבחרת צעירה עם קבוצה של אנשים חיוביים. אני מאוד נהנה לאמן אותם. כמו שיכולתם לראות היום, היה קצת חוסר ניסיון ובמובן מסויים הפסדנו את המשחק כבר במחצית הראשונה. איבדנו המון את הכדור וצריכים ללמוד מזה. לשחק מול יוון זה תמיד שונה מבחינת הסגנון והפיזיות וצריכים לבוא מוכנים עם הרבה ניסיון. אני מרוצה מהניסיון במיוחד עבור השחקנים הצעירים ואני בטוח שנלמד מזה".



"איבדנו 17 כדורים במחצית הראשונה, כמו שאמרתי, חלק מזה זה חוסר ניסיון ועל חלק מזה מגיע כל הכבוד ליוונים על ההגנה. זה לא היה המשחק הכי טוב של הרבה שחקנים שלנו בהתקפה, אבל אמרתי לשחקנים שאם איבדנו 17 כדורים ועדיין היינו במינוס עדיין אפשר לעשות את זה. כמו שאמרתי זה לא היה משחק הכי טוב שלנו והדבר הכי טוב שאני יכול לצאת איתו זה הניסיון שצברנו, מסתכלים קדימה ואני בטוח שיהיה טוב יותר"




ג'ייק כהן. משוכנע שיהיה טוב יותר (FIBA)


ג'ייק כהן הוסיף: "מאכזב להפסיד אבל אני אופטימי בנוגע לקבוצה. לא שיחקנו הרבה זמן ביחד, אבל יש לנו אנרגיה טובה בחדר ההלבשה. יש לנו הרבה לאן להשתפר, נשחק יותר וזה יקרה. מגיע כל הכבוד ליוון ויש לנו הרבה טעויות ללמוד מהן. בפברואר אני משוכנע שנהיה קבוצה טובה יותר בזכות הניסיון מהחוויה הזאת. זה רק המשחק השני שלנו כנבחרת והיום החמישי או השישי שלנו יחד, אז לא מציאותי לצפות שנשחק מושלם. אנחנו צריכים להשתפר בלי ספק, אבל זה יבוא עם הזמן. זה לא שנגיד 'אוקיי, לא נאבד כדורים יותר' וזה יעבוד. זה תהליך שאי אפשר להאיץ".



מוקדם יותר בסיום המשחק אמר אבי בן שימול: "לא היינו מספיק טובים. לצערי ירינו לעצמנו ברגל עם המון איבודים במחצית הראשונה. לא עשינו דברים כמו שציפינו, איבדנו את עצמנו".



בן שימול. " ירינו לעצמנו ברגל, הלכנו לאיבוד" (FIBA)


עוז בלייזר סיכם: "הם שמרו מצויין ואנחנו איבדנו יותר מדי כדורים. זה תהליך שאנחנו התחלנו לפני שבוע ואנחנו לומדים ממנו. יש לנו עוד דרך ארוכה ביחד והכי חשוב שנלמד מטעויות. בפברואר ניפגש שוב, נעבוד יותר חזק כדי להשתפר למשחקים הבאים והכי חשוב שנישאר חיוביים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי