חזן ימתין לבקשה רשמית ממכבי ת"א בנוגע למיכה ודסה

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אודי ציטיאט

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל שמע את בקשת קרויף שלא לזמן את שחקניו הפצועים לקראת רומניה ולא הגיב. ההתאחדות: "לאחר שרשימת המוזמנים תפורסם תהיה התייחסות"

(גודל טקסט)

בשלהי מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה של נבחרת ישראל בעידן המאמן אלישע לוי, התלוננו במכבי תל אביב על פציעות ועומסים אצל מספר שחקנים שלהם ובעיקר על אלי דסה, דור מיכה ואיל גולסה. במועדון צהוב ביקשו אז להוריד עומסים והבהירו לאנשי הנבחרת כי השלושה נמצאים בסכנות פציעה ונמצאים בהליך טיפולי של הצוות הרפואי במועדון.


הזעם במכבי תל אביב פרץ בשל תגובות של גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל שלכאורה טענו כי השלושה יכולים לשחק בנבחרת ישראל כי הם מופיעים גם במשחקי מכבי תל אביב עניין המטיל ספק בפציעות שלהם.



מיד עם סיום הטורניר במשחק ההפסד לספרד כשהליגה חודשה הפציעות של דסה, גולסה ומיכה החמירו והם נעדרו תקופה ארוכה, כשהפציעה באגן של אלי דסה סיכנה את המשך הקריירה שלו. יצוין כי איש בנבחרת ישראל או בהתאחדות לכדורגל לא הגיב לפציעות של השלושה והזעם בקריית שלום על ההתאחדות לכדורגל וגורמי הנבחרת הלאומית היה גדול.


אגב, דור מיכה לא רשם לאורך הקריירה שלו שום משחק רשמי בכחול לבן. האמירה במועדון היא שמיכה הוא שיאן ההופעות במשחקי הנבחרת הבוגרת במשחקי האימון נגד הנבחרת הצעירה.



דור מיכה. חזן בונה עליו להרכב ראשון מול רומניה (דני מרון)


כשהיה נדמה כי כולם יוצאים לדרך חדשה הפתיע אתמול (חמישי) ג'ורדי קרויף כשאמר: "אני מקווה שאיל גולסה, דור מיכה ואלי דסה לא יוזמנו למשחק הנבחרת" והכוונה למשחק הידידות ב–24 במרץ בנתניה נגד רומניה.


אל תוך קו האש הזה נקלע מאמן החירום, אלון חזן, אשר בהיעדר מאמן לאומי קבוע ינהל חד פעמית את המשחק נגד הרומנים. נודע כי הכוונה של חזן לתת לדור מיכה הנמצא במעקב מקצועי את חולצת ההרכב הפותח כדי שיערוך הופעת בכורה בנבחרת ישראל. גם אלי דסה מתוכנן להיות ב-11 נגד רומניה כשאיל גולסה שאינו משחק כבר כחודש ימים בשל פציעה נמצא במעקב ההחלמה.



אלון חזן. נקלע לקו האש בין ההתאחדות למכבי תל אביב (אודי ציטיאט)


אלון חזן מאמן נבחרת הנוער אינו מעורב במאבק והשיקולים שלו בזימון השחקנים הם מקצועיים נטו. חזן מודע לאמירה הרועמת של ג'ורדי קרויף ולא הגיב בשמו. חזן אמור להמתין לבקשה רשמית בנושא ממועדון מכבי תל אביב ורק אז יחליט. בהתאחדות לכדורגל טוענים כי חזן יחליט בנושא והשיקול שלו יהיה מקצועי ללא קשר לקריאה של ג'ורדי קרויף.


בנבחרת ישראל מודעים למצבם המקצועי, הבריאותי וכשירותם של שחקני מכבי תל אביב כולל שרן ייני לקראת המשחק: "אין כאן סיפור מלחמה. כול שחקן אשר פצוע או נמצא בתוך הליך החלמה מוכר ובוודאי על פי החלטת רופא הנבחרת הלאומית. רק לאחר שרשימת המוזמנים תפורסם תהיה התייחסות לשחקנים פצועים או כאלו הסובלים מעומס", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי