מיכה, ממן, סבע וטאהא צפויים לפתוח בהרכב נבחרת ישראל

אלון חזן עם טאלב טוואטחה
אלון חזן עם טאלב טוואטחה | דני מרון

הארבעה ייערכו בכורה במדים הלאומיים. בשל החום הכבד: אלון חזן קיים אימון מקוצר לקראת רומניה ושחרר את שחקניו מוקדם. גורמים בהתאחדות לוחצים על המאמן הזמני להגיש את מועמדותו לתפקיד באופן קבוע

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה באצטדיון בנתניה היום אחר הצהרים (שישי) אימון מקוצר בן 45 דקות בשל החום הכבד השורר. המאמן אלון חזן אמור לתרגל בקצרה את ההרכב המשוער ואת השינויים האפשריים בהתאם למהלך וההתפתחויות במשחק. את ההרכב למשחק יודיע המאמן לשחקנים ככול הנראה כבר הערב. ההרכב המסתמן: אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טאהא, איתן טיבי, טאלב טוואטחה, ביבראס נאתכו, בירם כיאל, חנן ממן, דור מיכה, דיא סבע, תומר חמד.

לפני האימון צפו השחקנים במספר משחקים של מועדונים וקבוצות והמסר שהעביר המאמן בדבריו הוא: "אתם קבוצת כדורגל ומשחקים יחד עבור הסמל ועבור מדינת ישראל". חזן ביקש מהשחקנים להיות משוחררים ולשחק כדורגל חופשי ומשוחרר בלי לחץ כדי שהם והאוהדים ייהנו.

בינתיים, בהתאחדות לכדורגל אמורים לקבוע בקרוב את חברי ועדת האיתור למאמן נבחרת ישראל. הכוונה היא שבמהלך חודש מאי יהיה מועמד מוסכם לאימון הנבחרת הלאומית – ישראלי או מאמן זר – אשר יהיה על הקווים במשחק בחודש יוני נגד נבחרת ארגנטינה עם ליאו מסי.

גורמים בהתאחדות מבקשים לקדם את מאמן נבחרת הנוער, אלון חזן, שמונה למאמן החירום נגד רומניה ולהציבו ברשימת המועמדים שתעמוד מול וועדת האיתור כשבכל מקרה הרצון הוא שחזן יהיה בצוות המקצועי בעמדת עוזר המאמן הבכיר של מי שישמש כמאמן הלאומי הבא, זר או ישראלי. אלון חזן שיחק בעבר בהפועל אשדוד, הפועל פתח תקווה, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, מ.ס. אשדוד, ובאנגליה בווטפורד, וכמובן בנבחרת ישראל. הוא סיים את קריירת המשחק שלו במדי מכבי יפו לפני עשור.

בהתאחדות טוענים כי אלון חזן הוא דמות ספורטיבית מוכרת ובעל ניסיון רב ומוערך מאוד. הרצון הוא שחזן יגיש את מועמדותו למשרת המאמן לוועדת האיתור. המאמן הלאומי הישראלי שעתיד להתמנות לתפקיד לא יוכל לבחור את עוזרי המאמן. חזן ימריא מספר שעות לאחר המשחק נגד רומניה לטיול פרטי בארצות הברית ולא יהיה בארץ כששמות המועמדים יומלצו בפני הוועדה לאיתור.

בהתאחדות ישמרו על קשר עם חזן בשבועות שיהיה בארצות הברית בנושא עמדת המאמן הלאומי או תפקיד בכיר אחר. וועדת האיתור החדשה לא תכלול את יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, שהודיע על סיום תפקידו בחודש אוגוסט ולא את אלי גוטמן. המועמדים הישראלים הם ניר קלינגר, יוסי אבוקסיס ורוני לוי כשגם ברק בכר לא ירד מהפרק.


צפוי לפתוח בהרכב. דור מיכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי