אין מאמן, אין עתיד: ישראל הפסידה 2:1 לרומניה

אלמוג כהן מאוכזב
אלמוג כהן מאוכזב | ערן לוף

למרות שעלתה ליתרון משער של תומר חמד (60), הנבחרת בכחול לבן לא הצליחה לנצח את הרומנים, שכבשו פעמיים (64, 82) וניצחו לראשונה מאז 1996. למאמן הבא של ישראל יש עוד הרבה עבודה

(גודל טקסט)

לנבחרת ישראל היו כמה מטרות במשחק הידידות נגד רומניה הערב (שבת): קודם כל, לבדוק את חומר השחקנים עליה תתבסס בקמפיין הבא. שנית, להוכיח שהקמפיין הקודם היה כישלון חד פעמי והקהל הישראלי יכול לסמוך עליה שתביא כבוד לסמל. המטרה הראשונה הושגה, אבל בשביל השניה יש עוד הרבה מה לעבוד.

במחצית הראשונה הכל עוד היה שקט. הרומנים שלטו יותר אבל נתקלו ביום טוב של אריאל הרוש, שהיה מוכן לכל בעיטה ולכל כניסה לא רצויה לרחבה. אבל בשנייה, דווקא לאחר דקות טובות של ישראל שתקפו ותקפו ולבסוף עלו ליתרון משער של תומר חמד בדקה ה-60, רומניה השתלטה בחזרה על המשחק וזה השתלם לה עם שני שערים, כולל אחד ענק של סטנצ'ו (64) ואחד של טוקודאן לאחר הפקרות בהגנה בכחול לבן (82). ישראל ניסתה להוכיח שהיא יכולה לחזור עם כמה נסיונות קרובים בתוספת הזמן, אבל ללא רגל מסיימת אי אפשר לנצח.

ביברס נאתכו. קיבל את סרט הקפטן לראשונה (דני מרון)
ביברס נאתכו. קיבל את סרט הקפטן לראשונה (דני מרון)

הרכבים
ישראל: אריאל הרוש, לואי טאהא, איתן טיבי, בן ביטון, טאלב טוואטחה, בירם כיאל (אלמוג כהן, 45), ביבראס נאתכו (חנן ממן, 80), מאור מליקסון (ערן לוי, 45), דור מיכה (דיא סבע, 45), טל בן חיים (אייבינדר, 68), תומר חמד (אלון תורג'מן, 61).

רומניה: פלורין ניצה, רומאריו בנזאר, דרגוש גריגורה, כריסטיאן ספונארו, ניקושור באנקו, צ'יפריאן דיאק (אלכסנדרו קיפצ'יו, 61), מיהאי פינטילי (פול אנטון, 73), רזבן מרין (אלכסנדרו ציקלדאו, 83), קונסטנטין בודסקו (ניקולה סטנצ'ו, 61), גיורגי גרוזאב (אלכסנדרו מיטריטה, 61), קלאודיו קשרו (ג'ורג' טוקודאן, 70).

אוהדי נבחרת ישראל. באו מעטים אך נלהבים (דני מרון)
אוהדי נבחרת ישראל. באו מעטים אך נלהבים (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 1: השופט הקפריסאי דימיטריס מסיאס הוציא את המשחק לדרך בנתניה לעיני 7,925 צופים.

דקה 5: הזדמנות ראשונה, דווקא לנבחרת הרומנית. באנקו בעט שטוח מחוץ לרחבה, הרוש זינק והדף לקרן.

תומר חמד. אחד החלוצים הישראלים הטובים ביותר בעשור האחרון (דני מרון)
תומר חמד. אחד החלוצים הישראלים הטובים ביותר בעשור האחרון (דני מרון)

דקה 12: תומר חמד הגיע להזדמנות מצוינת לאחר מסירה מכיאל, אבל הכדור נהדף לקרן. ההגבהה של נאתכו הורחקה אבל טאהא הקפיץ לבן חיים, שנגח חלש לידיים של ניצה.

דקה 20: אף נבחרת לא שולטת יותר, אבל האורחים כן יותר מסוכנים. קשרו חדר לרחבה ונעצר רק אצל הרוש, ששומר על ריכוז.

בירם כיאל נלחם על הכדור (דני מרון)
בירם כיאל נלחם על הכדור עם דיאק (ערן לוף)

דקה 25: דקות טובות של רומניה. התקפה מסוכנת הובילה את הכדור שוב לקשרו, שניסה חצי מספרת אבל שוב פגש את הרוש מוכן.

דקה 48: הנבחרת בכחול לבן פתחה את המחצית השנייה טוב יותר, והתקפה ששילבה כמעט את כל השחקנים הסתיימה כשתומר חמד בעט מזווית קשה בעיטה שהסתיימה בכדור קרן.

ערן לוי. בגיל 32, הקשר לבש לראשונה את חולצת הנבחרת ועלה לשחק (דני מרון)
ערן לוי. בגיל 32, הקשר לבש לראשונה את חולצת הנבחרת ועלה לשחק (דני מרון)

דקה 50: טל בן חיים קיבל כדור ארוך מנאתכו, הגיע למצב בעיטה אבל הכדור שלו חלף רק סנטימטרים מהשער.

דקה 60, ישראל עולה ל-0:1: הדקות הטובות של ישראל השתלמו כשתומר חמד קיבל מנאתכו כדור נפלא בתוך הרחבה וכבש בקלות. במחצית השנייה יש רק נבחרת אחת על המגרש.

תומר חמד חוגג. שער מוצדק של נבחרת ישראל (דני מרון)
תומר חמד חוגג. שער מוצדק של נבחרת ישראל (דני מרון)

דקה 64, 1:1: דווקא אחרי הפתיחה הישראלית המסחררת למחצית, רומניה משווה בשער ענק של סטנצ'ו מחוץ לרחבה היישר לחיבורים של הרוש. זה השער הראשון של רומניה נגד ישראל מזה 22 שנה.

דקה 82, רומניה עולה ל-1:2: חור בהגנה הישראלית איפשר לטוקודאן להגיע לבד מול הרוש, ולא התבלבל כשקבע מהפך לרומנים. שער מיותר לחובת נבחרת ישראל.

הרומנים חוגגים, הרוש מאוכזב. ישראל הפסידה לרומניה לראשונה מאז 1996 (ערן לוף)הרומנים חוגגים, הרוש מאוכזב. ישראל הפסידה לרומניה לראשונה מאז 1996 (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי