ועדת האיתור: רוב למאמן ישראלי לצד מנהל מקצועי זר

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

הוועדה בראשותו של וחנה שהוקמה בסוף השבוע, תתכנס בהקדם ותבחר מועמד מבין יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר ורוני לוי, למרות שהאחרון טרם הודיע אם הוא אכן מעוניין בתפקיד

(גודל טקסט)

וועדת האיתור למאמן חדש לנבחרת ישראל ומנהל מקצועי שהוקמה אתמול (חמישי) ע"י יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, תיפגש בתחילת השבוע הבא לראשונה לדיון בשני הנושאים עליהם הם אמורים להחליט. אל ראש וועדת האיתור אלי אוחנה יצטרפו דרור קשטן, דודו אוואט, מורן מאירי, ואיציק בן מלך שתחילה יעסקו באיתור המאמן הלאומי. אם ימצא כבר בשבוע הבא מועמד זר לעמדת המנהל הטכני, הנבחר יצטרף לדיונים בנושא בחירת המאמן הלאומי.

גורם בוועדת האיתור אמר: "בפגישה הראשונה נגיע להבנה מוסכמת על בחירת מאמן לאומי ישראלי ומנהל טכני זר. זה יקרה בתוך מספר ימים ואז נתעסק בשמות המועמדים הישראלים וההצעות למנהל טכני. בכל מקרה יהיה לנבחרת ישראל מאמן במחנה האימונים באוסטריה וכמובן במשחק בחודש יוני נגד ארגנטינה".

נכון לעכשיו המועמדים הם ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס כשביום ראשון אמור מאמן אנורטוזיס פאמגוסטה רוני לוי להודיע לחברי וועדת האיתור אם הוא רוצה להיות מועמד לאימון הנבחרת או שהוא ממשיך בקפריסין למרות שהכניס בחוזהו בקפריסין סעיף יציאה לעמדת המאמן הלאומי בישראל. בהתאחדות לכדורגל קיימו בדיקה נוספת לגבי מועמדותו של מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אשר נכון לעכשיו לא פנה לבעלים אלונה ברקת לאפשר לו לאמן את נבחרת ישראל.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר היום: "כל מועמד שיוצע, מועמדותו תבחן. יש מי שלא רוצים להיות עכשיו במהלך וכבודם במקומם. המהלך החדש נועד לקדם את הכדורגל וברור שמבחן התוצאה אינו בתוך החודשים והמשחקים הקרובים. זה תהליך ארוך בו יו"ר ההתאחדות לכדורגל הבא יהיה זה שהכול יעבור דרכו".

גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל טוען כי המאמן המועדף הוא רוני לוי: "לוי צריך להיבחר לתפקיד המאמן הלאומי הבא ויש מספר חברי הנהלה בההתאחדות לכדורגל שיעבירו את דעתם בעניין לחברי ועדת האיתור", אמר. נכון לעכשיו מסתמן כי מבין  אנשי ועדת האיתור התמיכה במינויו של יוסי אבוקסיס למאמן גבוהה והוא אמור להיות המאמן הלאומי הבא במידה שלא יוחלט ברגע האחרון ללכת על מאמן זר.

בנושא המנהל הטכני הזר, כבר בשבוע הבא יפתחו שיחות עם כמה מועמדים להם יובהר מעמדם, תפקידם והשכר המוצע להם ע"י ההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי