ההתאחדות תודיע לאנורתוזיס: רוני לוי מועמד לנבחרת

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

המועמד המוביל ימתין למינוי מנהל טכני, גם הפועל חיפה תקבל הודעה דומה בעניין. מחמאות לועדת האיתור מראשי ההתאחדות על ביטול מחנה אימון שהתברר כמיותר באוסטריה והיה אמור להתקיים בסוף החודש

(גודל טקסט)

 בהתאחדות לכדורגל משבחים את חמשת אנשי הוועדה המקצועית לאיתור מנהל טכני ומאמן לאומי על עבודתם המקצועית. החמישה בראשם עומד אלי אוחנה ולצדו דרור קשטן, מורן מאירי, דודו אוואט ואיציק בן מלך ימשיכו בתפקידם גם לאחר השלמת הבחירה לעמדת המנהל הטכני והמאמן וישמשו כוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל למשחקי הנבחרת הלאומית כשהמשימה הראשונה היא המשחקים בליגת האומות נגד נבחרות אלבניה וסקוטלנד.

גורמים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל אמרו כי ההחלטה של הצוות לבטל את מחנה האימונים בסוף החודש ותחילת החודש הבא באוסטריה הייתה מהלך מתבקש ולא ברור מקצועית מדוע נשלחו אנשים מההתאחדות לכדורגל לאוסטריה לסכם בשלב זה של העונה מחנה אימונים מיותר כשהחשיבה הייתה לקיים בנוסף משחק ידידות נגד אחת מהנבחרות שנמצאות בדרך למונדיאל ברוסיה.

בשבוע הבא תשלח ההתאחדות לכדורגל בקשה מוקדמת לקבוצות אנורתוזיס פמגוסטה והפועל חיפה על מועמדותם של רוני לוי וניר קלינגר לעמדת המאמן הלאומי. המועמד המוביל לתפקיד הוא רוני לוי כפי שפורסם באתר ספורט1.

רוני לוי. המועמד המוביל לאימון הנבחרת (צילום מהטוויטר)
רוני לוי. המועמד המוביל לאימון הנבחרת (צילום מהטוויטר)

מתברר כי מתוך המועמדים הרבים שהומלצו לוועדה ע"י גורמים בכדורגל ועל ידי סוכני שחקנים בכירים חלק גדול מאלו ששוחחו איתם אינם בעלי עבר בניהול מערך נבחרות לאומיות ונבחרות צעירות והיו בעברם שחקני כדורגל ומאמנים. לאחר שיתקיימו שיחות אחרונות עם ארבעה או חמישה מועמדים מספרד, סרביה, הולנד וצרפת יבחר המנהל הטכני שיהיה שותף לבחירת המאמן הלאומי שיחליף את אלישע לוי.

את המשחק נגד נבחרת ארגנטינה בתאריך 9 ביוני ינהל אלון חזן שעשה זאת גם נגד נבחרת רומניה כשנכון להיום לא נקבע עדיין רשמית היכן יערך המשחק בירושלים או חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי