רוטנשטיינר נבחר למנהל הטכני, אך מתלבט אם לחתום

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

ועדת האיתור החליטה למצות את המגעים מול האוסטרי שהרשים והועדף על פני גאלי האיטלקי, אלא שהוא מחזיק בהצעה נוספת מקבוצה ולא מן הנמנע שיסרב להצעת ההתאחדות

(גודל טקסט)

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל בה משתתפים דרור קשטן, אלי אוחנה, דודו אוואט, מורן מאירי וד"ר איציק בן מלך, התכנסה הבוקר (ראשון) והחליטה לבחור בווילי רוטנשטיינר לתפקד המנהל הטכני של הנבחרת. האוסטרי בן ה-55 הועדף על פני האיטלקי פיליפו גאלי. "חברי הפורום המקצועי החליטו בישיבתם הבוקר למצות את התהליך מול המועמד האוסטרי לתפקיד המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר. מחר צפויה הוועדה להיפגש שוב לטובת עדכונים בנושא", נכתב בהודעה הרשמית.

עם זאת, לספורט1 נודע שרוטנשטיינר סיפר למקורביו כי השיחה עם ראשי ההתאחדות הייתה טובה ומוצלחת, ועם זאת ישנם עדיין מספר דברים שצריכים להיפתר ומעל הכל הוא מחזיק בהצעה נוספת מקבוצת כדורגל ולא מנבחרת, כך שהוא טרם החליט אם ישראל אכן תהיה יעדו הבא.

מבחינת ועדת האיתור, הבחירה נעשתה לאחר שכל אחד מחמשת חברי הוועדה אמר את שם המועמד בו בחר ונימק מדוע הוא מתאים לתפקיד. לאחר שהתברר שהאוסטרי זכה ברוב האמון, הוחלט על בחירה פה אחד ותיעשה פנייה לרוטנשטיינר להגיע שוב לישראל לחתום על חוזה ולהיות שותף לבחירת המאמן הלאומי הבא. שכרו של המנהל הטכני צפוי לעמוד על כ-250 אלף יורו.


רוטנשטיינר. זוכה לעדיפות, אבל אם הוא יבחר לחתום? (ההתאחדות לכדורגל)

רוטנשטיינר, כאמור, הרשים יותר את רוב חברי הוועדה יותר מאשר שחקנה של מילאן לשעבר, גאלי, שביקש בפגישה עמו להוסיף לבחירת המאמן בנוסף לישראלים המועמדים, גם מאמן או שניים זרים. זאת הייתה גם המלצתו של האוסטרי, שמצידו הבהיר כי ההחלטה היא של ועדת האיתור שאכן תשקול בימים הקרובים, אם להוסיף לרוני לוי וניר קלינגר שם של מאמן אירופי.

וילי רוטנשטיינר בן ה-58 עבד 18 שנה בהתאחדות האוסטרית, מ-1999 עד 2017, והיה אחראי על כל הנבחרות הצעירות והבוגרת כמנהל מקצועי. הוא נחשב לאבי ההצלחה והמשקם של הכדורגל האוסטרי והיה בין היתר האיש שבחר במאמן מרסל קולר, שהעלה את אוסטריה ליורו 2016. כמו כן הנהיג חידושים באימון הצעירות וקו אחיד באימון והטקטיקה. הוא ידוע כחבר טוב של מתיאס זאמר ועזר לדויד אלאבה, מגן באיירן מינכן, להתקדם בקריירה. בעבר גם ניהל פעמיים משחקים של אוסטריה כמאמן זמני והדריך את הנבחרת הצעירה במשך מספר שנים.

בתוך כך, נבחרת ישראל תתכנס הערב באצטדיון רמת גן ותחת המאמן הזמני אלון חזן תקיים את האימון השלישי לקראת המשחק נגד ארגנטינה, שייערך בשבת באצטדיון טדי בירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי