רוטנשטיינר רוצה מאמן זר לנבחרת, מרסל קולר מועמד

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

בוועדה אישרו שהמנהל הטכני החדש שיגיע לישראל ביקש למנות איש אשר מכיר את דרך העבודה שבוצעה בנבחרת אוסטריה. השווייצרי בן ה-60 שסיים את תפקידו עם רוטנשטיינר הוזכר כמועמד

(גודל טקסט)

המנהל הטכני החדש של נבחרות ישראל, האוסטרי וילי רוטנשטיינר, צפוי להגיע מחר (חמישי) כדי לחתום על חוזה ארוך טווח עם ההתאחדות לכדורגל ולהתחיל בשבוע הבא את ההכנות לקראת עבודתו החדשה בקידום הכדורגל הישראלי. רוטנשטיינר יהיה הדמות המרכזית בשינוי המתוכנן לקידום הכדורגל הישראלי. הוא יעבוד בצמוד לאנשי ועדת האיתור בראשות אלי אוחנה, שתהפוך אחרי המינוי לפורום המקצועי.


רוטנשטיינר וחברי הוועדה יתחילו לעבוד כבר בתחילת השבוע הבא במציאת ובמינוי המאמן הלאומי למשימת ליגת האומות אשר עשויה להוביל לקבלת כרטיס ליורו, כשהיריבות שלנו בשלב הראשון הן נבחרות סקוטלנד ואלבניה. בהתאחדות אישרו כי רוטנשטיינר מבקש למנות מאמן לאומי זר עליו ימליץ בפני ועדת האיתור, מאמן המוכר לו ומכיר את דרך העבודה שבוצעה בנבחרת אוסטריה.


בנוסף לישראלים המועמדים לתפקיד, ניר קלינגר ורוני לוי, הועלה שמו של מרסל קולר. השווייצרי בן ה-60 עבד במשך שש שנים עם רוטנשטיינר כמאמן נבחרת אוסטריה והוביל אותה ליורו 2016. הוא סיים את תפקידו יחד עם המנהל הטכני בשנה שעברה ומאז לא עבד. קולר משמש בימים אלה כפרשן המונדיאל בטלוויזיה האוסטרית. גורמים בכדורגל האוסטרי לא פסלו את האפשרות שקולר יגיע לישראל ואמרו: "וילי מעריך אותו והם חברים טובים". 


גורם בהתאחדות לכדורגל: "יש אפשרות שימונה מאמן זר לנבחרת. הנושא הבא הוא מינוי מאמן ובהחלט נשקלת מועמדותו של מאמן זר מהלך שיועלה בפגישה בין האוסטרי לוועדת האיתור". במידה שימונה מאמן זר, לפחות איש צוות אחד זר יגיע בנוסף לישראל. ועדת האיתור ורוטנשטיינר אמורים למצוא פתרון לעמדה של ניר לוין המשמש עכשיו כמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות בחוזה ארוך טווח לארבע שנים.   



מרסל קולר. המועמד של רוטנשטיינר? (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי