רוטנשטיינר התרשם מחזן וצפוי למנות אותו למאמן קבוע

אלון חזן
אלון חזן | עדי אבישי

בהמשך לרצון של גורמים בהתאחדות, גם האוסטרי רוצה להשאיר את המאמן הזמני בתפקיד לקראת קמפיין ליגת האומות. למרות הכל, המנהל הטכני ייפגש בווינה עם מועמד זר. קלינגר מאמין שיקבל את התפקיד ברגע האחרון

(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה רשמית על מינויו למנהל טכני, ההתאחדות לכדורגל מצפה להחלטה של וילי רוטנשטיינר בנושא מאמן נבחרת ישראל. הכוונה היא שהאוסטרי ישוב בשבוע הבא מאוסטריה עם החלטה סופית למועמד שלו לתפקיד המאמן הלאומי החדש, מהלך שיעבור דרך ועדת האיתור ויאושר על ידי הנהלת ההתאחדות.

כפי שפרסמנו כאן פעמים רבות ולראשונה כשאלון חזן מונה למאמן הזמני למשחק הידידות נגד נבחרת רומניה, קיים רצון אצל גורמים בהתאחדות לכדורגל למנות את חזן לתפקיד והנושא תפס תאוצה אצל רוטנשטיינר שעקב אחרי המאמן ולמד על דרכו ועבודתו, כששניים מאנשי ועדת האיתור המליצו בפני המנהל הטכני שיתמקד בחזן שיגיע מתוך ההתאחדות. האוסטרי שנפגש עם המאמן פעמיים לשיחות אישיות ארוכות התלהב מהידע שלו וסיפר למספר אנשים בוועדת האיתור ובהתאחדות שחזן הרשים אותו בכול מה שקשור לתפקיד מאמן הנבחרת ושרוב ההבנות שלו תואמות את החשיבה שלו.

רוטנשטיינר עדיין מעוניין במאמן זר לתפקיד, אבל ההחלטה שהביא להתאחדות לכדורגל ולוועדת האיתור על מינוי מאמן רק למשימה של ליגת האומות בה תשחק ישראל נגד אלבניה וסקוטלנד, משימה של פחות משנה, היא שעשויה להשאיר את חזן בתפקיד המאמן הלאומי וההתאחדות לכדורגל תוכל לעמוד בתקציב הכספי עליו הוחלט.

במקביל, לאחר ההודעה אתמול של נשיא אנורתוזיס הקפריסאית שלא ישחרר את רוני לוי לנבחרת ישראל, יקיים רוטנשטיין שיחה עם לוי, שכזכור היה המועמד המועדף לתפקיד לפני שהוחלט ללכת על אלון חזן. המועמד הנוסף הוא מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר איתו יקיים רוטנשטיינר שיחת היכרות. קלינגר עדיין מאמין כי הוא עשוי לקבל את התפקיד ברגע האחרון.


עדיין אופטימי. קלינגר (דני מרון)

גורם בהתאחדות לכדורגל הסביר כי וילי רוטנשטיינר נכנס לעבודה והתהליך לשינוי פני הכדורגל לוקח זמן. כל החוזים של המאמנים מהנבחרת הצעירה עד לנערים חודשו רק לפני שבועיים לשנה אחת בלבד, שנה בה יהיה על רוטנשטיינר להכנס לשנות וללמוד בשטח, זאת כדי שבקיץ הבא השינויים יהיו תוך כדי תנועה ולא בשליפה מהמותן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי