ערן זהבי יתנצל וצפוי לחזור למדי הנבחרת במשחק הקרוב

ערן זהבי
ערן זהבי | ערן לוף

הקפטן לשעבר שפרש בזעם לאחר תקרית זריקת הסרט הודיע שהוא מוכן להתנצל וייתכן שישחק כבר נגד אלבניה בליגת האומות. גורם בהתאחדות: "היה ברור כי כל עוד עיני נמצא זה לא יתפוס תאוצה". הרצוג יגיע לארץ השבוע

(גודל טקסט)

קפטן נבחרת ישראל לשעבר ערן זהבי בדרך חזרה למדי התכלת לבן של נבחרת ישראל. זהבי, שהודיע על פרישה זועמת מנבחרת ישראל לאחר שהושעה מהנבחרת ע"י יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני בשל תקרית זריקת סרט הקפטן נגד נבחרת מקדוניה עוד באותו לילה סוער באצטדיון סמי עופר, מוכן להתנצל על זריקת הסרט ולשוב להיות שחקן כבר במשחק הקרוב בחודש הבא נגד נבחרת אלבניה בטירנה.

כפי שפורסם ביום שישי בספורט1, כבר נוצר הקשר עם זהבי שמוכן למהלך שובו. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "היה ברור כי כל עוד היו"ר עופר עיני נמצא בהתאחדות המהלך לא יתפוס תאוצה. עכשיו, לאחר העברת המסרים בין ההתאחדות לכדורגל לערן זהבי, החזרה תהיה ברורה וזהבי יתנצל על המהלך שביצע בסערת הרגשות בחיפה, מהלך שהוא כבר אמר כי הוא מצטער עליו".

על פי מקורביו של אנדי הרצוג, כבר ביום ראשון הבא אמור המאמן הלאומי החדש להגיע לישראל ולהיפגש עם אלון חזן מאמן נבחרת הנוער כדי לסכם על מינויו לעמדת עוזר המאמן. רוטנשטיינר והרצוג מתכוונים להתחיל לצפות במשחקי הליגה האירופית של הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל חיפה ובמשחקי חצי גמר גביע הטוטו כדי לזמן את הסגל הרחב למשחק בחודש הבא נגד אלבניה בליגת האומות ולאחריו המשחק הידידותי נגד צפון אירלנד בבלפאסט.

זהבי.
זהבי. "כבר אמר שהוא מצטער על המהלך" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי