אופ"א דורשת מישראל לקיים משחק אימון לפני סקוטלנד

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

בהתאחדות עדיין לא מצאו יריבה שתסכים לקיים משחק ידידות מול נבחרת ישראל במועד המבוקש. בהתאחדות ובנבחרת היו מעדיפים שמשחק אימון כזה לא היה מתקיים כלל

(גודל טקסט)

ערב המשחק הביתי החשוב מול אלבניה (21:45, איצטדיון טנר בבאר שבע), מתברר כי ההתאחדות לכדורגל מתמודדת עם בעיה חדשה. אופ"א דורשת  מההתאחדות למצוא יריבה ולקבוע משחק אימון, כמה ימים לפני המפגש המכריע נגדד נבחרת סקוטלנד, בגלאזגו ב-20 בנובמבר. 

בהתאחדות עדיין לא מצאו יריבה שתסכים לקיים משחק ידידות מול נבחרת ישראל במועד המבוקש. ככלל, בהתאחדות ובנבחרת היו מעדיפים שמשחק אימון כזה לא היה מתקיים כלל, מחשש שיפגע בשחקנים לקראת המשחק המכריע מול סקוטלנד, אבל אופ"א לא השאירה ברירה ולכן החיפושים אחרי יריבת אימון יעלו מדרגה מיד עם סיום המשחק מול אלבניה הערב. ההתאחדות תנסה לאתר נבחרת והיא אמורה גם להחליט אם המשחק יתקיים בבית או בחוץ. קוסטה ריקה הייתה מועמדת, אבל נכון לעכשיו ירדה מעל הפרק. 

 

במצב שנוצר בבית הישראלי בליגת האומות, ניצחון הערב על אלבניה יציב את עם 6 נקודות ואת אלבניה עם 3 נקודות, אחרי שלושה משחקים כל אחת. סקוטלנד תהיה עם 3 נקודות אחרי שני משחקים. כך שתיקו חוץ בגלאזגו עשוי להבטיח לישראל את המקום הראשון בבית ועלייה לשלב הבא, בהתחשב כמובן בכך שסקוטלנד לא תעלה בזכות הפרש שערים לאחר שתשיג ניצחון חוץ מול אלבניה. 

צפו בתקציר: אלבניה-ישראל  0:1

צפו בתקציר: ישראל-סקוטלנד 1:2

צפו בתקציר: סקוטלנד-אלבניה 0:2  


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי