נאתכו: "מאמינים בעצמנו". הרצוג: "זה תלוי בנו". זהבי וטאהא צפויים לפתח

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

נבחרת ישראל קיימה מסע"ת ואימון מסכם לקראת הקרב המכריע בסקוטלנד (שלישי ב-21:45). המאמן: "לא אעשה יותר מידי שינויים". הקפטן: "הקהל לא ישפיע". מענקי העלייה נחשפו, ההרכב המשוער בפנים

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תגיע מחר (שלישי ב-21:45) לרגע האמת שלה כשתפגוש את נבחרת סקוטלנד באצטדיון האמפדן פארק כשתוצאת תיקו תספיק לחבורה בכחול לבן על מנת להעפיל לפיינל-פור של ליגת האומות מהמקום הראשון בבית. המאמן אנדי הרצוג וביברס נאתכו דיברו במסיבת העיתונאים המסורתית ולאחריה התקיים האימון המסכם. 


 

לספורט1 נודע שמעניק העליה שתקבל הנבחרת אם תעפיל לפיינל-פור הוא 350 אלף יורו. מעניק העלייה לגמר עומד על מיליון יורו ואם הנבחרת תחולל סנסציה ותעפיל ליורו 2020, היא תשלשל לכיסה תשעה מיליון יורו.


בחזרה לכדורגל, האימון עבר בשלום תחת קור עז וגשם קל שצפוי גם מחר במהלך המשחק. תומר חמד ואלמוג כהן שסובלים פציעות התאמנו והם יעמדו לרשותו של אנדי הרצוג. מבחינת ההרכב, המאמן לא צפוי לערוך שינויים ואמור לעלות עם ה-11 שדרסו את גואטמלה 0:7.



הרכב משוער: אריאל הרוש; אלי דסה, שרן ייני, לואי טאהא, עומרי בן הרוש, טאלב טוואטחה; ביברס נאתכו, דור פרץ, בירם כיאל, ערן זהבי, מואנס דאבור.

 

ימשיך בחוד לצד דאבור. זהבי (אודי ציטיאט, גלאזגו)

טוואטחה, טאהא וכיאל באימון המסכם בסקוטלנד (אודי ציטיאט, גלאזגו)


נאתכו פתח את דבריו במסיבת העיתונאים: "סטטיסטיקה תמיד משתנה, אני מקווה שמחר זה יקרה. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה בעבר. יש לנו נבחרת טובה ואנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו נגיע למשחק מחר במטרה לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".


הקפטן המשיך והתייחס לאווירה שצפויה באצטדיון: "יש להם קל חם תומך, ברור שזה יעזור, אך אנחנו יודעים להתמודד עם תנאים לא קלים. ננסה לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולא ניתן לשום דבר להשפיע על הדרך שלנו".



נאתכו דרוך במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט, גלאזגו)


מאזן הכוחות: "הנבחרת לא פייבוריטית במשחק חוץ בסקוטלנד, אי אפשר לזלזל בהם. עשינו הכנה טובה ונצטרך להביא את זה לידי ביטוי על המגרש. נעשה את כל מה שנדרש – בין אם זה אומר לשלוט במשחק או להתגונן –  כדי להביא את התוצאה הרצויה".


המאמן אנדי הרצוג הסביר: "הסקוטים צפויים להפעיל לחץ על השער שלנו כבר מהרגע הראשון. השחקנים שלי יצטרכו להיות רגועים ולשחק עם ביטחון עצמי. המשחק באלבניה העניק לסקוטלנד אוויר ואני צופה משחק טוב ומעניין מחר. הגענו לפה במטרה לסיים במקום הראשון בבית ואנחנו יודעים שזה תלוי בנו".


המערך איתו הוא יעלה: "אני לא אעשה יותר מידי שינויים. עד עכשיו השיטה עבדה לנו טוב וזה נראה בסדר, אבל מחר זה משחק חדש וכל אחד יצטרך לתת את המקסימום שלו. אנחנו משחקים מול נבחרת ביתית, אבל אני לא חושב שזה ישפיע. במשחקים מהסוג הזה האופי והמנטליות משחקים תפקיד".



לא מתכוון לבצע שינויים. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט, גלאזגו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי