לוזון גילה: "הייתי לוחש למאמנים איזה שחקנים להזמין"

אבי לוזון
אבי לוזון | עדי אבישי

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "היום אף אחד לא מתערב לצוות האוסטרי, אבל מי שחושב שהם פתרו את כל הבעיות שלנו, טועה". וגם: הפוסט של כיאל, ליגת האומות ויום שישי ה'ארור' ביוון

(גודל טקסט)
אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לצוות האוסטרי של נבחרת ישראל, תקופתו בתפקיד, ליגת האומות והאנשים שלחשו למאמנים להזמין שחקנים כאלה ואחרים.


ליגת האומות וההזדמנות הגדולה: "יכול להיות דבר שלא קרה הרבה שנים. אם נעבור את סקוטלנד, אנחנו נעלה לדרג ב'. תתאר לך שישראל וגרמניה יהיו באותו דרג בהגרלה. גם הסיכוי שלנו לעלות דרך הטורניר הרגיל יעלה משמעותית".


הצלחת הנבחרת: "אני מפרגן מכל הלב ושמח בשביל נבחרת ישראל. אני מחפש הסברים להצלחה שלהם? זה דבר נהדר שיש ניצחונות וזה חשוב מאוד שלא נפסיד היום בסקוטלנד".



הכל מתלבש להם? הרצוג ורוטנשטיינר (דני מרון)


האם חל שינוי תחת הרצוג ורוטנשטיינר: "מי שחושב שבאו האוסטרים ופתרו את כל הבעיות של הכדורגל שלנו, זו טעות. יש דבר אחד שהם פתרו: הם הולכים בשיטה שהם קבעו ויודעים שאף אחד לא מתערב, לוחש או משפיע עליהם להזמין שחקן כזה או אחר. ברוך השם, הם ידעו שיש לנו בעיית בלמים ועברו לשיטה של שלושה במרכזה ההגנה. הכל מסתדר ומתלבש להם, אז למה לא? בוא נמחא כפיים והלוואי שנביא תוצאה היום".


האם היו לוחשים למאמנים הקודמים איזה שחקנים להזמין: "כולם היו לוחשים למאמנים הקודמים, גם אני. אני אומר גם עכשיו, תראו, בטורנירים האחרונים לא לחשתי ולא הייתי בסביבה. אפילו למשחקים, למרות שאני אוהד שורף, לא הלכתי בשביל שלא ידברו. גם אצל אלישע וגם אצל גוטמן לא לחשתי ולא אמרתי כלום לאף אחד, ולצערי הטורניר של אלישע היה אחד הגרועים שלנו".


האם הוא לא היה צריך להביא צוות זר בזמן שהוא היה בתפקיד: "להזכירכם, אני הבאתי את לואיס פרננדס וניסיתי הכל במהלך התקופה שלי. לצערי, בגלל שהפסדנו ביום שישי הארור נגד יוון, לא עלינו וגם ביוון, למרות שהיינו עדיפים, הפסדנו בגלל טעות של בירם כיאל. עברו כל כך הרבה שנים ואני עדיין זוכר את המשחקים האלה".


כמות השחקנים הערבים בנבחרת והפוסט של בירם כיאל: "ביורו ב-2013, אצל גיא לוזון, שיחקו שישה ערבים בהרכב של הצעירה. הכל שטויות". זו הייתה טעות התמונה שהם העלו לאינסטגרם, אבל לשמחתי מהר מאוד הם תיקנו את הטעות, דיברו ביניהם ושמו את כל העניין מאחוריהם.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احنا كبار ….. والقادم أفضل بإذن الله

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי