רשמי: שון דוסון נפצע בברכו וייעדר כשמונה חודשים

שון דוסון
שון דוסון | אודי ציטיאט

כוכב חובנטוד בדאלונה הספרדית נפגע במיניסקוס והפציעה קשה משחשבו, כך שישוב לשחק רק בעונה הבאה ובין השאר יחמיץ את משחקי נבחרת ישראל נגד גרמניה וסרביה במוקדמות המונדובאסקט

(גודל טקסט)
עונת הבכורה של שון דוסון מחוץ לישראל, בחובנטוד בדאלונה הספרדית, מוכתרת ללא כל צל של ספק כהצלחה גדולה. פורוורד נבחרת ישראל קלע העונה בליגת ה-ACB הספרדית 11.7 נקודות בממוצע למשחק ונחשב לאחד מכוכבי המדורגת שמינית בליגה החזקה, אבל בצער רב הודיעה קבוצתו כי העונה הסתיימה עבורו מוקדם מהצפוי.


בסוף השבוע נפגע דוסון בן ה-25 בברכו ועל פי ההערכות סברו תחילה שייעדר כעשרה ימים, אלא שלאחר סדרת בדיקות הודיעה רשמית קבוצתו כי הפגיעה במיניסקוס תשבית אותו כשמונה חודשים. כמובן שבין השאר הוא יחמיץ גם את משחקי נבחרת ישראל נגד גרמניה וסרביה במוקדמות המונדובאסקט, אליהם כבר זומן בסגל הרחב שפרסם עודד קטש.


COMUNICAT MÈDIC | Shawn Dawson haurà de passar pel quiròfan

L'aler serà intervingut del lligament creuat anterior i el període de baixa serà de 8 mesos aproximadament

https://t.co/ntLhd3xYC3pic.twitter.com/eou6gLfyQh

— Divina Seguros Joventut (@Penya1930) February 4, 2019


כידוע, דוסון שיחק בחמש חמש שנים במכבי ראשון לציון ואף זכה עמה באליפות היסטורית ב-2016, עד שבעונת 2017/18 עבר לבני השרון ולאחר עונה מוצלחת עבר לבדאלונה, כשבין לבין גם ניסה את מזלו בליגות הקיץ בארצות הברית בניסיון למצוא קבוצה ב-NBA. הוא אף חתם על חוזה לא מובטח בניו אורלינס פליקנס, אבל נופה לאחר מחנה אימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי