ניר ביטון יקבל זימון לסגל נבחרת ישראל, עשוי לתפקד כבלם

ניר ביטון וניל לנון
ניר ביטון וניל לנון | Gettyimages

לספורט1 נודע שאנדי הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר פנו לאנשי סלטיק וקיבלו מהם חוות דעת לגבי מצבו של הקשר, שהחלים לאחרונה מפציעה ארוכה ולא מן הנמנע שיעלה דווקא בהגנה. הצוות המקצועי של היברניאן שיבח את מרציאנו

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הבוקר (ראשון) שמאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג והמנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר מתכננים לזמן את קשר סלטיק ניר ביטון לצמד משחקי פתיחת מוקדמות יורו 2020 נגד נבחרת אוסטריה ונבחרת סלובניה בסוף חודש מארס.

הרצוג ורוטנשטיינר פנו למאמן סלטיק היוצא ברנדן רוג'רס ולמאמן הנוכחי ניל לנון וביקשו מהם חוות דעת לגבי מצבו של ביטון, ששב לאחרונה מפציעה ארוכה בברכו ואף פתח בשלושת משחקי הליגה האחרונים של סלטיק.

בשל מצוקת הבלמים, ייתכן שביטון – ששיחק בתפקיד במהלך העונה שעברה במדי סלטיק – יתופקד במרכז ההגנה. כעשרה ימים לפני פרסום הסגל לצמד המשחקים בסמי עופר, מרכז ההגנה מדאיג את אנשי הנבחרת כאשר השחקן היחיד שמקומו מובטח הוא שרן ייני ממכבי תל אביב כאשר גם שחר פיבן צפוי לקבל זימון.

גם סאגת השוער מעסיקה את הרצוג ורוטנטשיינר. אריאל הרוש שאיבד את מקומו בהרכב הפועל באר שבע יהיה בסגל, אך השניים קיבלו המלצות מהצוות המקצועי של היברניאן לגבי אופיר מרציאנו שנמצא בעיצומה של תקופה טובה והוא חזק בתמונת ההרכב. גם יואב ג'ראפי מאשדוד וגיא חיימוב ממכבי חיפה על הכוונת.


מחפשים פתרונות יצירתיים לבעיה במרכז ההגנה. אנדי הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי