הרצוג שוקל לפתוח עם מנור סולומון מול סלובניה ואוסטריה

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

הצוות של נבחרת ישראל מתחיל בהכנות לקראת פתיחת מוקמות היורו בעוד שבועיים, הליגיונר של שחטאר עשוי לקבל את חולצת ההרכב. שחר פיבן עשוי לזכות בזימון בכורה

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל כמעט והשלימו את תוכנית אימוני ההכנה לשני משחקי פתיחת מוקדמות היורו נגד נבחרות סלובניה ואוסטריה שיערכו ב–21 וב–24 בחודש באצטדיון סמי עופר.


הצוות המקצועי האוסטרי מגבש שינויים בסגל ובעיקר בהרכב הפותח ועל פי גורמים המעורים בעניין הכוונה היא לבחון באימונים מערך יותר יצירתי ולא של שחקנים לוחמים בלבד כדי לפתוח את הקמפיין ברגל ימין.


השם שעולה בשיחות של הצוות המקצועי הוא של מנור סלומון שחקנה של שחטאר האוקראינית. בצוות המקצועי ובעיקר המאמן, אנדי הרצוג, ווילי רוטנשטיינר מכנים את סלומון "הברזילאי".


הרצוג מקבל באופן רצוף דיווח מאוקראינה על האימונים והמשחקים של סולומון וייתכן כי סלומון יתורגל כמיועד להרכב הפותח לצדם של מונס דאבור וערן זהבי.


בנבחרת ישראל ציינו כי מנור סלומון יכול לתפקד באגף שמאל וימין ולעשות את השינויים היצירתיים תוך כדי משחק. כיוון המחשבה הוא שהיריבות ישימו דגש על זהבי ודאבור אותם הם מכירים יותר, וסלומון יכול להיות הג'וקר.



שחר פיבן. יקבל זימון ראשון לנבחרת? (עדי אבישי)


כפי שפורסם כאן לראשונה מתוכנן שחקנה של סלטיק הסקוטית, ניר ביטון, לקבל זימון מחודש ובתחילת האימונים יתורגל כבלם שלישי לצדו של שרן ייני כשהבלם הנוסף אמור להיבחר מבין חאתם אל חמיד מהפועל באר שבע או שחר פיבן ממכבי תל אביב שאמור לזכות בזימון ראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי